Wygodnie!

Jak pewno zdążyliście zauważyć nie rozstaję się z obcasami. Pewno dlatego, że nie stałam w kolejce po wzrost i w wysokich butach czuję się lepiej. Czasami jednak wskakuję w wygodne buty i chcę się czuć po prostu komfortowo. Dzisiaj po raz drugi chciałam pokazać jazzówki od DASH44. Sprawdzają się idealnie do wygodnych, letnich zestawów. Żeby nie było zbyt zwyczajnie, dodałam mocny różowy akcent. Z torebką od ROMWE nie rozstaję się ani na chwilę!!








Dress wearing as a top Asos %
Shorts Zara (% old)
Flats DASH44
Bag ROMWE

52 komentarze:

  1. bardzo fajnie!buty świetne

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te jazzzówki, tylko, że w kolorze khaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jazzówki są świetne, a całość tworzy bardzo fajny letni zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, u mnie chyba jutro post z jazzówkami od dash :)

    Twój zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny top:D zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka!bardzo dobrze wygląda w połączeniu z szortami, bardzo mi się podoba ten outfit i Ty tak ślicznie wyglądasz, taka promienna:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw. Boskie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  8. buty i torebka, ah !

    www.annabartosik.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love that bag so much

    http://styleaccordingtome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i buty, ach przepiękne *zazdrości* :)
    koszulka też jest cudowna, świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny zestaw! jeden z moich ulubionych<3 świetny top! bardzo dobrze w nim wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też niestety jestem niska. Świetny top i kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Loving your outfit! You look fabulous! :)


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcie:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne szorty !:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny lekki zestaw, a jazzówki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy w obcasach czy bez - zawsze wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. taakk kopertówka jest cudna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your oversized clutch a lot! thanks for visiting, I'm following you now, wanna follow back? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygoda powinna byc na pierwszym miejscu :) chociaz ja sama do wysokich nie naleze, wiec w szpilkach tez sie dobrze czuje. A Ty ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Katsuumi: w dowodzie 160cm ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw :) A ta torebka z ROMWE pasuje prawie do wszystkiego - na wieczór, na dzien i tak jak teraz do wygodnego, letniego setu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :) Podoba mi się Twój blog, dlatego nominowałam go do One Lovely Blog Award :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, aby zapoznać się z zasadami :)

    Podoba mi się torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow your pink clutch is amazing!!!!
    Come follow my blog hun :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny i co ważne wygodny zestaw :) swietnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz w tego typu bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the way you are wearing that dress as a top! & the clutch is fab!
    Mundo de Alicia ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Award.
    więcej info u mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Oh wow that is a seriously stunning outfit! I LOVE how you have layered the tights and that coat is just perfect! really love your fresh style. and i enjoy reading your posts as well. Your fashion sense is very inspiring. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny zestaw! :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!
    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wakacyjny zestaw, powiało świeżością:) Lubię to:) Klik Klik:D Pozdrawiam;)
    http://blonddiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. czaderska torebka :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I mimo, że bez obcasów to set i tak bardzo ładny:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka jest rewelacyjna - strasznie mi się podoba :)))
    No i butki super, świetnie wyglądasz!! :***

    OdpowiedzUsuń
  35. I really like the pink clutch.

    OdpowiedzUsuń
  36. torebka <3

    p.s
    Dopiero zaczynam blogowani i byłyabym wdzieczna za każdy komentarz obserwowanie
    Z góry dziękuję
    doma6006.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię Cię w każdym wydaniu :):)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja - uwielbiamy takie nieprzekombinowane. koperta - cudo. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zestaw. :)
    Torebka jest genialna.


    Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie na mojego bloga, a ja dodaję Twój do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, nominowałam Cię do One Lovely Blog Awards - więcej informacji na moim blogu xDD ;**

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful clutch and I love the backdrop! Thanks for your comment on my blog.

    http://thefoolishaesthete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion