Lato wraca! + wyniki konkursu DASH44

Na początek wyniki konkursu DASH44
Generator wylosował 3 osoby:

Wygrywają: 
-Katarzyna skatrix@wp.pl 
-Asia joanna20051987@gmail.com 
-Martyna brawurka1417@gmail.com 

Gratuluję, skontaktuję się z Wami ;)

Zdjęcia były robione w niedzielę, kiedy rano obudziły mnie promienie słońca wdzierające się szturmem przez okna. Było tak pięknie i ciepło, że aż nie chciało mi się wierzyć, że do Polski zawitało znowu lato! Do tej pory żyłam ciągłymi, słonecznymi wspomnieniami z Turcji gdy za oknem ciągle padało. Tak więc, nabrałam ochoty na żywsze kolory.  Do tej pory nie poddałam się całkowicie neonowemu przesyceniu i decydując się na mocniejszy akcent- wybierałam jeden. Tutaj główną rolę gra pomarańczowa spódnica. Długość midi nie jest sprzymierzeńcem dla płaskich butów ze względu na złe proporcje. Jednak musicie mi to wybaczyć, ile można chodzić w szpilkach! Dla usprawiedliwienia spódnica jest z wysokim stanem- co jest bezpieczniejszym rozwiązaniem.









Skirt H&M
Shirt Stradivarius %
Bag Second Hand
Leather sandals Pieces %
Sunglasses H&M
Necklace H&M



29 komentarze:

  1. piękne zestawienie
    a lato było i nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda fajnie, ale czy ta długość spódnicy to rzeczywiście midi? Myślałam zawsze, że midi to długość za kolana, tak do połowy łydki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno to nie mini:) Dla mnie midi to średnia- więc długość mniej więcej +/- za kolano.

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolorki ;)
    obserwuje http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy wyniki konkursu ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. boski naszyjnik! a lata chyba nie wraca...oszukuje nas chwilowymi promieniami słonca;-/

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie wygladasz. piekna spodnica! urzekl mnie jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie!!! uwielbiam Twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw :) spódnica jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztowały buty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha i znowu się czegoś dowiedziałam nie wiedziałam że do midi nie nosi się butów na płaskim haha jak dobrze czytać blogi szafiarek. A za tym naszyjnikiem szaleję, ale za drogi dla mnie :(

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ta spódniczka jest nieziemska, cudowne dodatki! ;)
    U mnie też się robi coraz cieplej ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy 22:34- na przecenie 49,99zł w outlecie Vero Moda.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna spódnica!:)
    U mnie lato chyba gdzieś zabłądziło ;/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjemny zestaw. spódnica ma świetny kolor i jest plisowana<3 :) i jeszcze naszyjnik zwrócił moją uwagę :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tę koszulę w wersji czarnej;)) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski naszyjnik!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica ma obłędny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jest ta spódnicza - uwielbiam plisowane ;P
    i bardzo dobrze wyglada z płaskimi butami.
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. znaczy u kogo wraca u tego wraca, booże co ja pisze;))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne połączenie! też mam tą bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham tą spódnicę <3 w połączeniu z białą bluzką-rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion