Silver pants 2.

Odkąd widziałam kolekcję Burberry czy Balmain ociekającą złotem i srebrem zrobiłam wielkie łał. Najbardziej spodobały mi się srebrne spodnie od francuskiego domu mody. Jednak dość, że nie są na każdą kieszeń to jeszcze nie na każde nogi! Mój egzemplarz rurek w kolorze kruszcu znalazłam przez przypadek w Zarze. Ani ich namiętnie nie poszukiwałam ani nie za wszelką cenę pragnęłam. Nie wierzyłam, że mój ideał po prostu znajdę. I tak o to mam srebrne spodnie, nie są zbytnio krzykliwe, nadają się na co dzień, na wieczór i mieściły się w moim budżecie. I- Wiz (SilesiaStreetLook) wielkie dzięki za pomoc w wyborze tych srebrnych a nie złotych! ;)











Silver pants Zara
Tank top H&M
Shirt H&M 
Heels LUULUU
Clutch TkMaxx %

45 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz w tych spodniach !

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj marzą mi się od dawna, czy srebrne czy złote, czy szorty czy spodnie - nieważne, są piękne i chciałabym mieć takie od baardzo już dawna<3 zdradzisz ile kosztowały?u mnie w pobliżu nie ma zary więc nie mam możliwości sama sprawdzić. świetnie wyglądasz, połączenie śnieżnobiałej bluzki ze srebrem to cuudo!ślicznie wyglądasz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój styl, a te spodnie cuudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają doskonale! Dziś przeszłam całe miasto w poszukiwaniu czegoś w stylu Twojej bokserki! Cudowny zestaw! Podoba mi się delikatna góra do dość specyficznych i mocnych spodni, nadaje delikatności całemu zestawieniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, prosto i bez udziwnień, klasyk^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba! Rewelacyjne spodnie i buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo masywne nogi :( i te spodnie to pokazują.

    OdpowiedzUsuń
  8. To udało nam się z postami :D:D:D:D

    Pozdrawiam, super spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Srebrne są piękniejsze od złotych, które w świetle dziennym wyglądają jak brudny ołów :P widzisz, masz osobistego sprzedawce w Zarze.... i to jakiego ;)
    wiz.

    OdpowiedzUsuń
  10. wlasnie mam na sobie ten top z HM:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze stylizacja świetna. Spodnie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale anonimowi potrafią pitolić. yhhhh. masz super zgrabne nogi, a te spodnie jeszcze to podkreślają. chociaż ja bym dla siebie wolała złotą wersję tych rurek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiz dość, że osobistego sprzedawcę to jeszcze osobistego strażnika błędów ortograficznych!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to troszke kosztuja, ale na pewno warto wydac pieniazki na cos tak pieknego!pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne spodnie:)
    super kolor paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie to wygląda, zwłaszcza do pary z zachodzącym słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie podkreślają figurę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, you look awesome,full of unique ideas,always sophisticated and extraordinary!love your cool face so beautiful,so glamorous,your style,excellent!!!


    http://romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie mają potencjał i robią wrażenie-super!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw. spodnie są rewelacyjne, idealnie połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie są rewelacyjne! :) jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. minimalizm-czyli to co kocham. cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo, że nie jestem fanką tego "metalicznego trendu" to bardzo fajnie Ci wyszedł ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is gorgeous outfit! Love everything about it!!
    And you look exquisite!^^




    P.S. Enter a GIVEAWAY on FASHION IMPERATIVE! :)


    xoxo
    Antonia

    fashionimperative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niby zwyczajne spodnie, a efekt jakby inny. Lubie takie proste stylizacje gdzie jest jedna rzecz taka super łał, a reszta spokojna. :) Hmmm chociaż buty tez są super łał ;P

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pięknie wyglądasz, boksie te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobry wybór. Te srebne spodnie z Zary prezentują się genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Wyglądasz świetnie :)
    I te szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. b.fajnie! :) super w tym wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  31. srebro, suwaki, wielkie szpile - idealnie!
    no i ta prześwitująca koszula! mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wyglądasz! Mam takie same platformy, tylko z czarną podeszwą ;)


    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się to! a najbardziej podoba mi się to zdjęcie które umieściłaś na stylio i to tylko ono mnie tu przyciągnęło! zwłaszcza, że Twoje spodnie przypominają mi moje leggi (są wręcz identyczne) w połączeniu z moimi szpilkami. like it ;))
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz! naprawdę pasują Ci te spodnie ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Marzą mi się, może nie spodnie ale szpilki w kolorze srebrnym. Twoja stylizacja wpisuje się do kanonu tych godnych zapamiętania.Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion