Wysokie obcasy

Zawsze mam dylemat co włożyć do tych butów od ROMWE. Dla mnie one same w sobie już są strojem! Rzucający się w oczy kolor i gruby obcas powodują, że reszta powinna być minimalistyczna. Nie byłabym sobą gdybym nie dołożyła czegoś "za dużo" czyli w tym przypadku bluzki (w zasadzie to sukienka) z niegładkiego a welurowego materiału. Zdecydowałam się także na rozkloszowaną spódnicę, którą podkradłam z szafy mojej mamy. Sama ją uszyła i jest idealna w każdym detalu. Może w końcu znajdzie się we mnie trochę więcej cierpliwości żeby zasięgnąć warsztatu i samej coś stworzyć?

Pamiętajcie, że w ROMWE ciągle możecie skorzystać z darmowej wysyłki!!








Dress wearing as a top Next SH
Hunky heels ROMWE
Skirt made by my mum
Bag Reserved

P.S Zapraszam Was do www.artfactory.fbl.pl fabryki ręcznie robionej biżuterii, powołując się na aniesbrand otrzymacie 10% rabatu na cały asortyment!


29 komentarze:

  1. och te buty są boskie!!! Ten kolor... i krój.... fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! a spódnica jest boska - Twoja Mama miała niezłe wyczucie, szyjąc ją. ;)
    przecudny zestaw [zazdroszczę]
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wyglądasz rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne masz obcasy! Super komponują się z całością!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow... genialnie wyglądasz ;)
    zapraszam do mnie ;>>

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing style!love your bag and your shoes!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz ślicznie, buty są faktycznie cudowne- świetnie będą też komponowały się z obcisłymi jeansami- tak mi się wydaje :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. tak prosto, a tak pieknie!;-)podoba mi sie ten czarno-biały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty genialne ;)i całość super :)


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygladasz. Spódnica jest boska.

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne sandałki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!świetna ta Twoja Mama!:)a buty świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :)
    Buty ożywiają cudnie całość, ale ja pokusiłabym się jeszcze o torebkę w jakimś kolorku :]

    OdpowiedzUsuń
  14. genialnie wyglądasz! a buty ..świetne :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te buty są obłędne !!! Fantastycznie je wyeksponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. połączenie spódniczki z bluzeczką bardzo mi się podoba! Przodem i kolorem butów jestem zachwycona, do szerokiego obcasu wciąż się przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tęsknie za butami na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz rewleacyjnie! minimalistyczne stroje najbardziej do mnie przemawiają od pewneg czaasu! bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I LOVE YOU! :***
    Masz styl kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna spódniczka :) cały zestaw na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewleacyjny fason butow, rewelacyjny kolor i slupek !

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm in love with your shoes AND your look! Wonderful!
    xx,K.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne buty ! :)
    świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym zestawiła je jeszcze z jakimś żywym kolorem, ale Twoja stylizacja wypada całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna, prosta stylizacja! Super przełamana miętowymi butami! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne buty, genialna spódnica!
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion