zip

Ostatnio chyba przeżywam przesyt wszystkiego. Wchodząc do sklepu- nic mi się nie podoba, co tylko włożę na siebie- nie czuję się w tym dobrze. Macie jakiś swój alternatywny strój na okazję pt. nie-mam-co-na-siebie-włożyć? Ja w takich chwilach sięgam po klasykę. Ubierając czarne legginsy, czarne szpilki- cokolwiek do nich nie włożę- będzie pasowało. W dodatku kompletowanie całości w tym przypadku ogranicza się do wyciągnięcia z szafy jakiejś bluzki i gotowe. Dziś postawiłam na drapowaną koszulę ozdabianą zamkami- dzięki czemu nie ma konieczności już kombinowania z biżuterią.







Shirt Very by Vero Moda %
Panel leggins River Island
Heels LUULUU
Sunglasses H&M


26 komentarze:

  1. super bluzka ;) uwielbiam cieliste kolory !
    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. robię dokładnie to samo jak nie mam pomysłu co na siebie włożyć:) legginsy, szpilki i jakaś bluzka:)wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się koszula!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka!:)
    i buty również cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. minimalistycznie i na te kryzysowe dni.. ale podoba mi si takie polaczenie,bluzka jest kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka, suwaki dodają jej uroku. klasyka ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka :)
    Dlatego właśnie szukam szpilek które nie zjadą mi ze stópki, ale jeszcze ta sztuka mi się nie udąła, by były wygodne i nie kosztowały powyżej 100 zł...

    OdpowiedzUsuń
  8. okulary świetnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutely adore the blouse! Such an eye catcher! ;)
    xx,K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne szpilki <3
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten shirt!
    xoxo
    dolceedamara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest rewelacyjny! ;)
    Całość cudowna! Nieziemsko wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw...

    co do Twojego pytania , aj mam podobnie leginy , szpilki i coś na góre , jak chłodno to jakaś marynarka do tego ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja.

    U mnie nowy post www.gold-lady.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta bluzka :))) I w ogóle całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałą bluzka! Nieziemski fason!

    OdpowiedzUsuń
  17. i właśnie za to kocham legginsy;p gdy nie mamy pomysłu czy też humoru;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Łoł! ta koszula jest rewelacyjna! Po prostu mnie zachwyciła! *_*

    a strój z serii "nie-mam-co-na-siebie-włożyć" w moim wypadku kończy się na dżinsach i t-shircie ^^ i balety, bo totalnie nie daję rady na obcasach... nie wiem, jak wy sobie z tym dajecie radę, żeby śmigać codziennie w takich butach ^^ toż to dla mnie czarna magia :P

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog , podoba mi się bluzka :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie WOW! Może prosto, ale dzięki tej bluzce wcale nie nudno, wręcz przeciwnie - z lekko futurystycznym smaczkiem :))) MEGA <3

    Chciałabym Ci też bardzo podziękować za ostatnio komentarz - doceniam to, jesteś naprawdę kochana :*****

    OdpowiedzUsuń
  21. APELUJĘ!
    Legginsy to nie spodnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion