Jak śliwką w kompot:)

Bordowe legginsy są moim pierwszym (w życiu!) zakupem odzieżowym w tym kolorze. Połączenie amarantu ze śliwką było dla mnie dosyć trudnym zestawieniem z czymkolwiek. Z czarnym- za ciemno, z białym- w sumie ok ale to nic specjalnego. Gdy znalazłam je w Zarze od razu wpadłam na pomysł z zestawieniem ich ze srebrną bluzką Internacionale, którą nową kupiłam w SH za całe 9PLN. Nie, żebym z białą flagą poddała się całkowicie reżimowi metalicznego trendu. Srebrnej bluzki usilnie nie szukałam- sama w padła mi w ręce. Więc czemu nie?










Top Internacionale Second hand
Leggins Zara
Sunglasses H&M
Shoes Asos
Clutch TkMaxx %


29 komentarze:

  1. legginsy są świetne ;) mają super kolor i to przeszycie - bardzo mi się podobaja ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ile te legginsy kosztują w zarze;D? fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. DAŁABYM INNE BUTY RESZTA MI SIĘ PODOBA ;-) SZCZEGÓLNIE BLUZKA I TOREBKA !

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie luźnawe bokserki, śliwkowe legginsy są cudowne, a razem kolorystycznie tworzą doskonałe połączenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygladaja te leginsy, a bluzka fajna, chociaz ja jeszcze albo nie przekonalam sie do tego metalicznego trendu albo nie znalazlam swojego idealu:)
    Pozdrawiam:)
    http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prosto i przyjemnie, ale jak dla mnie brakuje jeszcze czegoś na szyje. :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała żeby mi takie cacko wpadło w rękę :) fajny zestaw! chodz co do butow nie jestem przekonana..

    OdpowiedzUsuń
  8. i like your outfit! nice leggins color !

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwycają mnie Twoje buty! :)

    kolory też bardzo ładnie skomponowane.
    ale wolę Cię w spódnicy :)

    pozdrawiam,
    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy set, zarówno kolorystycznie, jak i w odniesieniu do poszczególnych elementów, np okulary, albo metaliczna bluzka. Cudo :)

    Zapraszamy do nas:
    http://unclichedtrio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dwa najgorętsze kolory!! metaliczny i bordo. Choć sama jeszcze nie przekonałam się do tego koloru to Twój zestaw bardzo mnie do tego zbliżył :D :)
    świetnie wyglądasz.


    zapraszam http://san-uhaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dwa najgorętsze kolory!! metaliczny i bordo :) choć sama nie przekonałam się jeszcze do odcieni czerwieni i bordo, Twój set bardzo mnie do tego zbliżył :D świetnie wyglądasz!!


    http://san-uhaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak samo podchodzę do 'gorących' trendów. Jeżeli znajdę coś ciekawego w sh, to najczęściej kupuję taką rzecz, ale nie szukam na siłę tego wszystkiego, co modne. Legginsy są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. top cudowny :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zestaw ciekawy :) legginsy i torebka świetna :) jakoś nie przepadam za takimi "świecącymi" bluzkami ale tutaj fajnie to wygląda :)

    Zapraszam na mojego bloga :)
    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw, najbardziej podobają mi się twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie zestawy :)
    a srebrna bluzka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo korzystny zakup moim zdaniem, świetnie w nich wyglądasz. Ja bym jeszcze dorzuciła jakieś koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle oryginalnie i mega modnie! srebro i burgund!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw! Bluzkę i leginsy uwielbiam<3

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. masz świetną fryzurkę. widzę że fajnie ci się grzywka układa:) ja mam zawsze z tym problem;)

    OdpowiedzUsuń
  22. buty i leginsy tragedia. szkoda ze tak ślepo podaższasz za modą nie bacząc na to jak w tym wyglądasz. Kolory są dla ciebie mega nie twarzowe , porpsotu wyglądasz okropnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw :)
    Torebka uzupełnia wszystko :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    n3sti

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy: nie wiem czy czytasz moje posty- pewno nie. To, że ślepo podążam za modą się nie zgodzę. Za to, że Tobie nie podobają się buty oraz uważasz, że kolory są nietwarzowe- to Twoje subiektywna opinia, którą szanuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny top, bardzo fajny kolor ma;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion