Na cebulkę!

Ani mi się śni wyciąganie z dna szafy płaszczy, kurtek i innych ciepłodajnych, jesienno- zimowych okryć. Ja dam jeszcze szansę słońcu. Mimo tego dzisiaj byłam zmuszona wyciągnąć sweter ze względu na złowieszczy, chłodnawy wiatr. Łączenie różnych faktur, wzorów uważam za jak najbardziej trafne zestawienia. Wzorzystą torbę z River Island, którą dorwałam na portalu aukcyjnym- połączyłam z długim swetrem o grubym splocie.

P.S Zapraszam na moje aukcje, będę dodawać kolejne rzeczy: KLIK 








Sweater Cubus
Top Cubus
Leggins Zara
Bag River Island
Shoes Ebay


29 komentarze:

  1. Świetny sweter. Poszukuję podobnego, ale ceny w Cubusie mnie od tego swetra odstraszyły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne legginsy! ;)
    boski sweter ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz. :-)
    Rozjaśniłas włoski?

    OdpowiedzUsuń
  4. pizga jak w kieleckim !
    hejo mała blondyneczko, słonce okala twoja sliczna buzinke!
    dobrze jak zawsze.lubie
    pozdro pozdro
    pjona

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielbię Twoje stylizacje :D niestety, z mojego konta google nie da się zamieszczać komentarzy więc dodaję jako anonimowy.

    Pozdrawiam !
    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. annaa. nie rozjaśniałam, tak samo farbuję się od jakiegoś pół roku, po prostu miesiąc temu byłam u fryzjera a wcześniej kolor najnormalniej mi się wypłukał:)
    Maddy ja sweter kupiłam rok temu za 79,90zł, za niedługo te z nowych kolekcji będą tańsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. legginsy są swietne ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszma do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw..taki jesienny:)

    Co do cen w Cubusie amm takei same odczucia...179 zł to już trochę przesada :o

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor legginsow jest idealny!

    zapraszam serdecznie na:
    htpp://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna torba i sweter idealnie na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój sweter :) Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie! burakowe leginsy plus torba ala skóra węża! to mi się podoba!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam ostatnio w Cubusie w Gdansku i takie same swetry (pewnie z zeszłego roku) były przecenione na 25 zł!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszelkie cebulkowce i warstwowce, super wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw :)
    a ta torebka cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  16. urzekły mnie te delikatne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. To już ostatnie dni kiedy można pozwolić sobie na swetry zamiast kurtek i płaszczy.
    Bardzo fajny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Leginsy, buty, sweterek! Świetny set, przypomina, że jesień jest już z nami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz :)
    Sweter i kolor spodni rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I really love the color of your pants! I adore burgundy color!

    Kaye Awatin
    Fashion Blogger
    http://thestyleflux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion