Okulary ;)

Dzisiaj przedstawiam siebie w nowej odsłonie, pierwszy raz widzicie mnie w... okularach! Powoli przymierzam się do zaopatrzenia w owe akcesorium- tym razem jednak ze szkłami korekcyjnymi. Oprawki otrzymałam od sklepu Proopticals. Mają naprawdę szeroki wybór. Znajdzie się i coś z klasyki i z bardziej "fikuśnych" propozycji. Z kolei sukienka, którą mam na sobie pochodzi od Romwe. Torba także z tego sklepu- bardzo dobrze już wam znana. Ostatnio oszalałam na punkcie powycinanych, podziurawionych ubrań. Do takich egzemplarzy nawet nie trzeba kombinować nad dodatkami. Dzięki wyciętym krojom same w sobie stają się bazą i dopełnieniem. Dla odmiany dziś nie przedstawiam wysokich szpilek- tym razem baleriny. Przyznam, że te od Calvina Kleina są nie do zdarcia. Są dopracowane w każdym detalu.






Dress Romwe
Bag Romwe
Glasses Proopticals
Flats Calvin Klein


31 komentarze:

  1. świetna kopertówka, ale oprócz niej brakuje mi troszkę koloru.. jeszcze trochę lata by się przydało ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie! :) ja siebie widzę w kocich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka jest prześliczna...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zastrzyk koloru z tą kopertówką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Czerń przełamana klasyczną czerwienią w postaci kopertówki, która podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w okularach ;)
    ładny zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne okulary:) Sama jestem teraz na etapie szukania fajnych oprawek, właśnie czarnych plastików:)
    No i piękna kopertówka! <3

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie klasyczne, czarne baleriny- te twoje są idealne! piękna okulary :0

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemny zestaw :)
    fajnie wyglądasz w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś napisać mi na maila (diane-fashion@wp.pl) jak można otrzymać oprawki z tego sklepu? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj balerinki są genialne!!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna bluzka, ten trend na wycięcia jest super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne masz okulary! Sama noszę, ale niestety na żadnym zdjęciu nie jestem w okularach :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne masz okulary! Sama noszę, ale niestety na żadnym zdjęciu nie jestem w okularach :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka!

    P.S. Odpowiedziałam na Twoje pytanie pod moją notką.

    ____________
    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uważam, że jeśli umieszcza się czyjeś zdjęcie w inspiracjach, to jest komplement ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the dress!

    www.chasingalldreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę świetna torebka. Choć nie jestem ogromną fanką różu, ten odcień jest naprawdę mocny, nasycony i pasuje Ci. Świetnie kontrastuje z klasyczną czernią...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog :) Odwiedz mnie i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutely crazy for your marvelous work! The vibe is marvelous,your eyes so glamorous
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się te Twoje wydanie podoba! okulary dodają Ci charakteru, a sukienka świetnie podkreśla klasę! bomba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion