Róż

Róż nigdy nie był moim sprzymierzeńcem. Wydawał mi się za słodki, nieodpowiednio zestawiony i w nadmiarze- kiczowaty. Jednak mocny kolor malinowy od czasu do czasu całkiem smakowicie wygląda. Marynarkę kupiłam za całe 5,50zł w sklepie z drugiej ręki. Jest całkiem podobna krojem do tych Zarowych, które kosztowały 359zł. Nie czułam przymusu świeceniem tym samym gorącym egzemplarzem, który schodził z owej sieciówki jak świeże bułeczki. Jednak gdy zobaczyłam na wieszaku tą- musiałam ją mieć. Torbę i naszyjnik przywiozłam z Tunezji. Tak wiem- grube naszyjniki są teraz bardzo popularne- nabyłam taki nie zważywszy na ten fakt tylko przez to, że po prostu mi się spodobał.

Dalej zapraszam do odwiedzenia moich aukcji: KLIK










Blazer Second hand
Top Cubus
Necklace bought in Tunisia
Leggins Second hand
Shoes LUULUU


37 komentarze:

  1. ja ostatnio czuję ogromną potrzebę posiadania różowej marynarki ale też nie za taką dziką kasę, więc właśnie jutro wybieram się na poszukiwania do lumpów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz naprawdę szykownie ;) róż wcaaale nie szkodzi, wręcz dodaje charakteru. ale nie byłoby to samo bez tych super-tajnych, czarnych okularów ;P baaardzo podoba mi się ten strój, chętnie sama bym się tak ubrała ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bardzo fajnie w tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka, bardzo specyficzna i wyjątkowa, piękna! Cudowna torebka i buty, bardzo podoba mi się zestaw ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne szpilki i torba:) złapałam się na tym,że w mojej kolekcji liczącej około 100-tu torebek nie mam różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw:)
    marynarka świetna i za taką cenę... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyglądasz. A marynarka i naszyjnik idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such an stylish outfit! The color combination is awesome!! ;)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie. Klasycznie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. z różem łatwo o tandetę, ale wprowadzony w nowoczesną, lekko glam rockową stylistykę zawsze się sprawuje idealnie. Gratuluję zakupu, bardzo udany! A co do naszyjników - widziałam je pół roku temu u polskiej projektantki biżuterii. Na wybiegach też tego było, a że są piękne,wersja ze "sztucznych metali" nie droga, to się nie dziwię, że wpadły w mainstream.
    I bardzo Ci dziękuję za szczerość! Liczy się to dla mnie bardziej niż słitaśne bezrefleksyjne włażenie w d.

    OdpowiedzUsuń
  11. ok, buty, torebka, legginsy, marynarka (strzał w dziesiątkę) fajnie mi wyglądają ale nie wiem o co chodzi z tym t-shirtem, coś mi w nim nie gra i robi z ciebie taki prostokątny "blok". nie przejmuj się to tylko moje szurnięte oko. tak czy inaczej dodałam do obserwowanych bo blog ogólnie szalenie mi się podoba, masz bardzo fajny styl.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko mi się podoba! ładnie Ci w różu :) ale do tych naszyjników chyba nigdy się nie przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor tej marynarki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie! piękny naszyjnik :D

    http://san-uhaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jest ciekawego w pokazywaniu zawartości swojej torebki? Dla Ciebie prawdopodobnie nic, dla innych sam jej wygląd, a dla mnie frajda z postu. Dzięki za wyrażoną opinię (: Cieszę się że mojego bloga robię dla zabawy, wstawiam tam rzeczy jakie chcę, w końcu to mój blog, tworzę go dla siebie a nie pod publikę (: Oczywiście cieszę się jeśli komuś się to spodoba ale jeśli nie... ważne że mi sprawia radość.

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik śliczny :)
    a marynarka ma piękny kolor :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. do twarzy Ci w różowym:):):)


    zapraszamy do nas:*
    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. czaderska marynarka z sh?!?!? toz to zbrodnia:DD jak dla mnie ciut za różowo, zamienilabym torbe na czarną;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. gdybym ją zobaczyła w sh to też bym się nie zastanawiała, ja niestety trafiam na same marynarki w powyżej rozmiaru 44:p ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty szczęściaro !! Taką marynare z sh? O nieee....

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż na razie "rozkręcam" się z modą, chodź od zawsze się nią interesowałam(siła wyższa:() i najzwyczajniej w świecie nie jestem milionerką...
    a tą torebkę wykorzystałam tylko do tych zdjęć, bo chciałam dać trochę mocniejszy akcent.
    ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ola: nie trzeba być milionerką, żeby wyglądać ciekawie. W koło pełno lumpeksów, wyprzedaży, sklepów w internecie z nowymi i używanymi ciekawymi rzeczami. Wystarczy tylko dobrze szukać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. o tak kobietko! w tej marynarce podbijesz świat!! zrezygnowała bym jedynie z takiej torebki w tym zestawieniu, ale marynara gigant!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz ! wszystko mi się tu podoba !

    OdpowiedzUsuń
  25. You look chic and classy! love the blazer and necklace!

    Kaye Awatin
    Fashion Blogger
    http://thestyleflux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion