Trochę bieli

Znalazłam na dysku kilka zdjęć z przed paru tygodni, co prawda nie są najlepszej jakości- pewno dlatego nie było ich dotychczas na blogu. Jednak z racji zabiegania przed jutrzejszym wylotem na wakacje part II oraz niemożności zaniedbania bloga- publikuję je. W każdym bądź razie wracam za tydzień z nową dawką zdjęć, którymi nie omieszkam się podzielić. A tym razem taki sobie o zestaw z białym akcentem.

 P.S Dalej zapraszam Was do odwiedzenia sklepu Romwe gdzie dostaniecie -20% na zakupy + darmową wysyłkę.







Shirt Stradivarius %
Skirt Zara
Clutch Second hand
Sandals Vero Moda %
Necklace H&M

29 komentarze:

  1. rewelacyjny zestaw! uwielbiam basic!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa koszula, ciekawa :-)


    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie kolorów, które NIGDY mi się nie znudzi - biel z czernią. Świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biel na koniec lata to baardzo dobry pomuysł. wreszcie na jakimś blogu nie tylko biel-czerń, ale i biel-biel. ;P
    świetnie wyglądasz w tym zestawie ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz super chociaż koszulka bardzo ładnie by się przedstawiała może z kolorem brązu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bardzo bardzooo !
    oj dawno tu nie bylam, z czerni powialo swiezoscia..
    ;) dobrze Ci rowniez w takim klimacie!
    pozdrawiam
    agata

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula i naszyjnik rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica mi się bardzo podoba, ale raczej nie połączyłabym jej tak, jak Ty to zrobiłaś ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. baaaardzo ładny set :* Uwielbiam przegladać twojego bloga :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kobiecy zestaw! uwielbiam białe połączania.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie, dodałabym szpilki, ale w płaskich też ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie jak zawsze, chyba tak już masz w każdym kolorze :)))
    Ale dość już mam oglądania wszędzie tego naszyjnika :P!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    www.stylemecollage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny naszyjnik :)

    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny lekki set jak najbardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już komentowałam ten post, ale... chciałam Ci tylko powiedzieć, że wchodzę tu, bo nie mogę się doczekać co następnego pokażesz :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion