Złota jesień

Przyznam, że z opóźnionym zapłonem zaczynałam rozglądać się za jesiennym odzieniem. Zrobiwszy te zdjęcia- dotarło do mnie, że prawdziwa jesień już na dobre się zaczęła. Dookoła złoto- brązowe liście. Przez to, że ciągle jestem zalatana nie zauważałam tego. Jednak w ciągu dnia jest ciepło, więc pozwoliłam sobie na ulubione sandały od ROMWE. Nie jest łatwo dobrać coś do nich ze zwględu na kolor i dosyć krzykliwy fason, więc zdecydowałam się na biel i czerń. Jednak nie byłabym sobą gdybym troszkę nie przekombinowała- stąd czerwona kopertówka i zawinięta koszula. Pasek- łańcuszek odpięłam od torebki i w ten sposób ozdobił talię. Dalej kombinuję z oprawkami od PROOPTICALS, niebawem pokażę się w innych modelach!

Dalej zapraszam na moje aukcje, codziennie staram się dodawać coś nowego: KLIK










Shirt Cubus
Leggins Cubus
Chain belt- from clutch
Clutch TkMaxx %
Sandals ROMWE
Sunglasses PROOPTICALS


35 komentarze:

  1. podoba mi się upięcie koszuli! Kolory dodatków cudowne i świetnie Ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł, cudowne buty ! ten kolor! ah! :) no i set bardzo ładny! dodaje do obserwowanych i zapraszam do tego samego, pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :) buty i koszula to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są śliczne :)
    całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing outfit girl! Everything looks perfect! :)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdpowiedzUsuń
  6. W okularach Ci do twarzy ;)Pozdrawiam Gabanka i nie mogę się doczekać Fashion Night :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love you, love your way of being yourself real!! You make the simple outfit speaks so aloud…. Your pretty smiles so sweet to delight the whole pictures!!charming eyes
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your sandals! great heels and color!

    Kaye Awatin
    Fashion Blogger
    http://thestyleflux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the lipstick, what is? thanks ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na nowo otwarty blog modowy:
    http://aleexfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ali S: It is Inglot, number 401. In real is more orange:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawiłby mnie post o twoich ulubionych książkach i filmach... fajnie byłoby dowiedzieć się kto jest twoim ulubionym autorem, jaka jest twoja ulubiona epoka literacka itd. bardzo lubię czytać o takich rzeczach. możana wtedy poznać książki o których się jeszcze nie słyszało. zrobisz coś takiego dla nas. myślę, że nie ja jedna jestem tym zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne buty ! baaaardzo podoba mi sie twoj blog :)

    http://againchange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, a w torebce się zakochałam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula i buty cudo! :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. great post!!! love the shoes and the clutch :)
    visit my blog back and if you like it we can follow each other!! :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. I like what you post here. If you have some time i´d like you check out my blog and follow me if you really want to.

    http://paquetevistasbien.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. So in love with your shoes and clutch! They give your outfit such a lovely "pop"!

    OdpowiedzUsuń
  19. och, uwielbiam Twoje buty i minimalistyczny strój :) przypomina mi outfity szwedek, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty są idealne! fantastyczne do kremowych grubych rajstop:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion