Baggy

Niedawno wróciłam z otwarcia nowego pasażu w Silesii w Katowicach, który otwierała... Paris Hilton. Oczywiście nie obeszło się bez dzikich tłumów, które podczas dzikiej euforii staranowały małą dziewczynkę. Po prostu to co się działo przechodziło ludzkie pojęcie. Pojawiłam się tam ze względu na otwarcie H&M, w którym można znaleźć ubrania z linii H&M Trend. W dodatku dzisiaj robiąc tam zakupy za 150zł dostawało się bon na dodatkowe 100zł. Oczywiście nie śmiałam nie skorzystać. Pędziłam do Silesii zobaczyć co ciekawego w New Look oraz River Island. O dziwo druga angielska sieciówka nie uraczyła swoich klientów żadnym rabatem. Poniżej mój z kolei wczorajszy strój, niebawem pochwalę się w co ostatnio poszerzyła się moja szafa.

P.S Zapraszam do skorzystania z darmowej wysyłki Romwe, robiąc tam zakupy za minimum 50$ dostaniecie dodatkowe $ do wykorzystania!

P.S2 Zapraszam do wzięcia udziału w charytatywnym pokazie mody, który organizuję, więcej info tutaj: KLIK bilety będzie można kupować osobiście bądź przez przelew.






Leather jacket: Vero Moda
Top Cubus
Baggy Vero Moda %
Heels Ebay
Bag Reserved



38 komentarze:

  1. uwielbiam taki styl!! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. butki są swietne<3 w ogóle uwielbiam to, że Twoje stylizacje są takie proste a jednoczesnie oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wszystkiego rodzaju baggy i pumpy! Wyglądasz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny strój - uwielbiam czarno - białe zestawienia ;)
    i szkoda, ze u mnie nie otwierali ostatni żadnego h&ma, chętnie skorzystałąbym z takiej promocji ;P
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. heh Paris :D

    Bardzo fajny, codzienny zesatw, szkoda że juz na taki za zimno :((((

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy new looka w silesii? łiii :D kocham angielskie marki ubrań! w sobotę obowiązkowo się tam muszę wybrać!

    co do stroju, już dawno nie widziałam stylizacji z taką dużą ilością czerni :) czyżby żałoba po letnich, słonecznych dniach? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są świetnie i nigdy nie przestanę się nimi zachwycać !

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovin your edgy outfit!


    Kaye
    Fashion Blogger
    http://thestyleflux.blogspot.com
    Twitter: @thestyleflux

    OdpowiedzUsuń
  9. niezla gratka te zakupy w h&m :) fajnie wygladasz, podobaja mi się zwłaszcza botki i kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  10. PROSTY,KLASYCZNY STRÓJ TO LUBIĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie świetne :d
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa kurtka i buty też bardzo fajne. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey, thanks for your comment! I like your outfit, especially your booties =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for your lovely comment!
    Your outfit is greeeat :)
    Love the booties.
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. God! There are many things I liked in this post! :it is deadly cute,thanks for your fabulous inspirations,so stylish,so tough
    romwe streetfashion blog,pay a sweet visit? kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna ! <3 Nie moge sie doczekac posta z nowymi porteczkami :D

    Siwek!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. buty świetne, poszukuję właśnie pary w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely pics! :) i'm following you :)

    OdpowiedzUsuń
  19. The entire outfit is so rock-n-raw love it xx
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi!!
    thanks for visit my blog!
    amazing look!, the jacket it's great !!
    i love your haircut !!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe ile Paris skasowała sobie za ten występ ;) hehe.

    bardzo fajny, prosty set!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, prosty, ale przyciągający wzrok zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te spodnie z tą tonacją i doborem materiałów zdecydowanie do mnie przemawiają. Dobrze Ci w takim kroju.

    OdpowiedzUsuń
  24. czy w Silesii jest tez trend męski? z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny zestaw :) ale najbardziej mi się podoba Twoja fryzurka xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion