Black & White

W sieciówkach (i nie tylko) coraz bardziej widać wpływ dwóch kolorów: czerni i bieli. Przyznam, że bardzo mi to spasowało- takie zestawienia mogą stanowić bazę. Wspominałam o otwarciu nowych sklepów w CH Silesia w Katowicach. Moje spodnie były powodem wycieczki na nowy pasaż. Na szczęście wśród wielkiego tłumu przemierzającego H&M znalazłam swój rozmiar. Z tego co zdążyłam zauważyć albo komuś bardzo się podobały albo wręcz przeciwnie. Jestem ciekawa Waszej opinii!









Pants: H&M
Shirt Cubus
Wedge New Look
Jacket allegro.pl
Glasses PROOPTICALS

29 komentarze:

  1. mnie się bardzo podobają. nie są standardowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na nie z jednego powodu: biały po bokach zdecydowanie optycznie poszerza. Wyglądasz na naprawdę szeroką w nich, chociaż jesteś szczupła. Gdyby był to ciemny beż, lub szary, byłabym zdecydowanie na tak. A tak to przy moich już dość szerokich biodrach, wyglądałabym jak pięcio-drzwiowa szafa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie jestem zachwycona jak spodnie łączą się z bluzką! ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz, lubie Twoja klasyke!Koszula rewelacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój blog :) Dodaję do obserwowanych i będę tu chętnie zaglądać :)
    Pozdrawiam



    http://jedwabnastronazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie ! a spodnie są genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie jakoś nie przemawiają..

    OdpowiedzUsuń
  8. sa naprawde boskie,sama je przymierzalam ale zrezygnowalam,ale teraz widze ze chyba musze po nie wrocic do sklepu:P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja byłam nimi zachywcona i sama mam na nię ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz jak zwykle bosko! do tego fryzurka jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się :)
    spodnie masz cudowne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie ta koszula wyglada ze skorzana kurtka + cudna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że nie pokazałaś ich z boku, ciekawa jestem jak wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  14. hi darling, thanks for visit my blog
    your blog is amazing, love it, i´m your newest follower
    kisses
    http://elbauldeladyshira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaa! wyglądasz MEGA.

    pozdr xox

    OdpowiedzUsuń
  16. oo świetne te spodnie! musze zajrzeć do h&m ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona getrami! Fanką legginsów jestem od dawna, te są wyjątkowe! Udane połączenie z lekką, zwiewną koszulą i krótką ramoneską. Ciekawy detal w postaci torebki. Stylizacja na duży +! Jeżeli znajdziesz chwilkę - zapraszam do siebie. Chętnie poznam Twoję opinię!
    xoxo
    Fashionista

    OdpowiedzUsuń
  18. Fashionista: to nie są legginsy tylko spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna koszula, bardzo podoba mi się też ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy zestaw!
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem co w moim zestawie jest niechlujnego-zwykły, czarny nietoperz, przylegający do ciała-ciepły niebieski sweter (bo szłam na spacer) i obcisłe rurki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Those Pants are Fantastic!!!
    Love your style!!!

    http://andicui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy raz widzę takie spodnie, zdecydowany powiew świeżosci :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie to wszystko razem wygląda.
    Świetnym dodatkiem jest torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie byłam u ciebie na blogu i widzę dużo nowych ciuszków:) Naprawde super bluzka, i do tego ta kurtka mm:)

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjna stylizacja. podoba mi się absolutnie wszystko. Fajny efekt dają spodnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion