Romwe

Mam dylemat i proszę Was o pomoc. Nie wiem co wybrać! Poniżej kilka moich propozycji, które wpadły mi w oko.

Na dodatek mam dla Was dobrą wiadomość jeśli Wam także coś spodoba się w ROMWE:

  • Robiąc zakupy od 20.10- 31.10 otrzymujecie -20% wpisując pod koniec potwierdzania zamówienia kod: HLW20
  • Wysyłka jest zupełnie darmowa!

  • Do your shopping between 20.10- 31.10 in ROMWE and get -20% discount! Write this code: HLW20 after "confirm order"
  • Use free world delivery!!



P.S Dalej zapraszam na moje aukcje, ciągle dodaję coś nowego: KLIK


13 komentarze:

  1. A huge trend!

    http://andicui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, nie wiem co najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice stuff!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku też bym miała ogromny dylemat.. jedynka kusi pięknym dołem, a dwójka wydaję się bardziej fantazyjna poprzez detale.. sama nie wiem, chyba wybrałam bym numer dwa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely love the structure in these garments
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  6. love the first outfit! Nice post :D I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi!!! :)
    I really like you blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion