Orange!

Wykorzystując ostatni ciepły weekend założyłam na siebie wzorzystą mini TopShop- to chyba moja ulubiona angielska sieciówka. Teoretycznie powinna być trudna do zestawienia biorąc pod uwagę wzór ale ja lubię ją łączyć z mocnym kolorem czy kontrastowym plecionym wzorem grubego, długiego swetra. Coraz częściej widzę zestawienia typu: skóra węża z celtyckimi wzorami, kontrastowe printy z grubymi tkaninami. Łączenie ze sobą pozornie niepasujących do siebie rzeczy- dla mnie wygląda dosyć intrygująco i po prostu ciekawie!

Ogłoszenie numer 1:
Zapraszam na moje aukcje, będę wystawiać nowe rzeczy: KLIK

Ogłoszenie numer 2:
Proszę polubcie na FB mój profil D.A.M.M.team dotyczący charytatywnego pokazu mody: KLIK
Więcej info co do samego pokazu, biletów: KLIK

Ogłoszenie numer 3:
Zapraszam na stronę ROMWE gdzie cały czas wysyłka jest darmowa!











37 komentarze:

  1. Pięknie Ci w pomarańczu! Idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno mnie tu nie bylo i jesli sie nie myle zmienilas kolor wlosow? slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódniczka idealnie skomponowana z bluzeczką, marynarka nieziemska! Ożywia, wyróżnia się i cudownie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka jest cudowna :)
    Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magic: od pół roku mam ten sam odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci w pomaranczowym, swietna stylizacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, ten pomarańcz na marynarce idealnie podkreśla i rozświetla twoje włosy ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfit! Luv orange!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śląskie? : ) Skąd jesteś dokładnie? Fajna spódnisia, ja mam ostatnio opory, by nosić takie slim : (

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosztowały 159zł i są z nowej kolekcji :) To może się spotkamy, bo się wybieram w twoje strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. If you want good coverage I recommend you use this makeup of Estée Lauder. I think it's great!

    Your outfit looks nice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I słyszałam, że będą zniżki 10% na 1 rzecz 20% na 2 i 30% na 3 rzeczy :)) Więc jeśli kupisz tylko te buty to zapłacisz ok.140zł

    OdpowiedzUsuń
  13. you are so stunning.
    this outfit is so gorgeous.<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się te marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the orange, wonderful colour! Really nice outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like your jacket...it is so beautiful!

    Maybe you’ll have time to visit my blog :)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica jest wspaniała, niesamowity wzór

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna spódniczka :) świetnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Top Shop ma naprawdę świetne rzeczy i tutaj to sie potwierdza :0 bardzo mi sie podoba cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham marynarki. kocham pomarańcz. połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi lovely,
    I totally love your outfit and your orange blazer.You look so pretty;)
    I just found your blog,it's very cute.I added to your followers.Follow back?:)
    Xoxo
    Mary
    www.fashionteaat5.blogspot.com
    p.s Autumn giveaway:win $75 and $25 gifcards to store of your choice!

    OdpowiedzUsuń
  22. co za kolor. aż chcę się płakać i błagać by lato wróciło :(

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się kolor marynarki i balerinek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your orange blazer and the amazing print of your skirt! great look!

    Kaye
    Fashion Blogger
    http://thestyleflux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wonderful colour, will brighten up everyones day! :)

    styleontheroad.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Exciting news from Romwe: Romwe starts to offer faster free shipping worldwide for our lovely customers! The detail is on http://romwe-romwe.blogspot.com/. Really appreciate and Romwe will check your blog back later.

    OdpowiedzUsuń
  27. spódniczka świetna :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your outfit! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog! thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia i cudnie Ci w pomarańczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona spódnicą i kolorem marynarki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://damemarieefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion