Czerwony ogrzewacz

Wraz z nadejściem zimy zaczęłam poszukiwań ciepłych swetrów. Jak na złość gdy znalazłam ciekawy krój, nie podobał mi się kolor albo na odwrót. W końcu zdecydowałam się na to wełniane swetrzysko. Zadanie grzewczej części garderoby spełnia w 100%. Mimo, że ani nie podkreśla talii ani nie wysmukla- wręcz przeciwnie, spodobał mi się przez szerokie rękawy i dekolt w łódkę. Swoją drogą taki dekolt ostatni raz miałam na sobie w podstawówce. Mam wrażenie, że od tamtej pory odeszły w zapomnienie. Takie wycięcie idealnie pasuje do futurystycznych, geometrycznych krojów, swetrów czy sukienek z grubych materiałów.

W końcu znalazłam swoje idealne skórzane czarne koturny. Spadły mi z nieba (półki sklepowej) w Mango. Swoje z New Look sprzedaję (rozmiar 38), tak więc zapraszam na moje aukcje: TUTAJ







Jumper H&M Trend
Pants Asos %
Wedge Mango
Bag TopShop%

35 komentarze:

  1. Uwielbiam takie wielkie swetrzyska !!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweter :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw dość ciekawy.


    Zapraszam do mnie, nowy post

    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter jest przecudowny ! Bardzo mi się podoba !
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada na cieplutki :) ale chyba mialas cos jeszcze na sobie? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the bag and shoes xx
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wizytę i komentarz. Miły sweterek:) Niezły blog. Lubię Twoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter super! ;) ale ja pozawijałabym rękawy, będzie ciekawiej wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga: nie miałam, było wystarczająco ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga: zdjęć nie robiłam dzisiaj:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy: spróbuję następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowny sweter! :o :3

    reaktywuję bloga, może na niego zajrzysz?
    http://jo-styleworld.blogspot.com/
    z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. koturny są przepiękne! Uwielbiam połączenie Twoich spodni z pasem i tej torebki <3


    O tak, buty nie dość, że nic nowego nie prezentują to sa już nudne, ale za to ciepłe - więc na wycieczki i uczelnie niezastąpione ;)
    Chociaż w końcu po 3 tygodniach doszły mi kozaki, więc te buciki będą rzadziej się pojawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do swetra nie jestem przekonana , ale torebka i spodnie bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi,

    I was looking for interesting blog to follow and I found yours.
    I hope you can visit and follow me back!

    Have a great day!

    Regards,
    Rene

    OdpowiedzUsuń
  17. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do
    wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla
    zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz
    zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub
    wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe
    nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie,
    forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele
    innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o
    kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomimo tego, że takie swetry zdecydowanie nie podkreślają talii, to muszę przyznać, że szaleję za nimi tej jesieni, a Twój jest fenomenalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny sweter, sama z chęcią bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great outfit, especially love your pants!

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your bag! :)

    You look cute!

    Kiss,
    sara

    OdpowiedzUsuń
  22. It´s great.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka jest najlepsza są jeszcze na stronie? ile kosztuje wysyłka do polski?

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy: nie było jej kilka dni po moim zamówieniu, wysyłka kosztuje 6f.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz super :) Co do posta wcześniej- zawsze tylko majtki dla mojego faceta :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Laura

    OdpowiedzUsuń
  26. Great outfit, I love your pants !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny sweterek i torebka:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  28. thank you for your comment!!
    Your look is amazing! I am following now :)



    http://soul-seele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. oehh, this jumper from the trend collectie looks so good 2!
    jaloues

    New outfit post; Fake fur it is!
    www.mirfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jeden z zestawów który najbardziej podoba mi się na tym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. oh thanks !
    you too, and I like your style !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion