Da się ubrać za 50zł?

Da się! Mój dzisiejszy strój kosztował mnie dokładnie 50zł. No oprócz torebki i butów. Jednak owe dodatki nabyłam w TkMaxx za niewygórowaną kwotę. Polecam ten sklep- szperając dokładnie można trafić na fajne rzeczy w atrakcyjnej cenie.

Moje aukcje, codziennie dodaję coś nowego: KLIK

Macie ostatnią szansę na zgarnięcie bonów na zakupy do ROMWE na 80$! Więcej info TUTAJ

You have last chance to win 80$ for shopping on ROMWE. Click HERE






Glasses PROOPTICALS
Vest SH
Leggins SH
Blouse SH
Wedge TkMaxx
Clutch TkMaxx

32 komentarze:

  1. love the vest. I have a similar one but mine's longer! love the look! you look adorable! follow my blog maybe if you like. :)

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uważam, że czasem za 50zł można ubrać się lepiej niż za 500 ;)
    Z resztą większość moich zestawów jest do takiej kwoty :)
    Przecudownie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że da się ubrać za 50 zł :) Wliczając w to buty i dodatki :]
    Aż chyba przygotuję kilka takich stylizacji :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że da się ubrać za 50 zł :) Wliczając w to buty i dodatki :]
    Aż chyba przygotuję kilka takich stylizacji :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zamierzam dopisywać na blogu ile co kosztowało- nie trzeba fortuny, żeby dobrze wyglądać ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, również zgadzam się z Tobą oczywiście, że można się stylowo ubrać za niewielką cenę, nie jest mnie stać na niewiadomo jakie zakupy z najnowszych kolekcji dlatego zawsze wynajdę coś w bardzo podobnym stylu np. na lokalnym bazarku;)i nie wybrzydzam, zresztą moim zdaniem jak ktoś ma wyobraźnię i troszkę stylu to nie potrzebuje najnowszych kolekcji i kosmicznych cen:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, szczególnie podoba mi się kamizelka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. anula: masz całkowita rację;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alien: też o tym myślałam, żeby podawać ceny. Spotykałam się z komentarzami, że trzeba być nie wiadomo jak bogatą żeby ciągle wymieniać rzeczy w szafie- bzdura! Można się ciekawie ubrać, często kupować coś nowego i to nie uszczuplać naszego portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka i bluzka są strasznie nie fajne, ale buty i torebka ok, a za 50zł zdecydowanie da się ubrać, wystarczy chcieć. Lumpeksy są do tego stworzone, fajne ciuchy za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! kamizelka jest świetna! długo szukałam takiej w sh, ale niestety nie znalazłam i nabyłam coś w tym stylu w sklepie na przecenie na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój zestaw jest kolejnym dowodem na to, że w sh można znaleźć perełki. Wyglądasz kapitalnie!
    Pozdrawiam, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. The pull is amazing !

    http://fuckingairwar.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. aa genialny zestaw!! bardzo mi się podoba kamizelka i torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bardziej jak milion dolarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! wyglądasz fantastycznie, jak milion dolarów a nie 50 zł:D

    OdpowiedzUsuń
  17. tak, ale nie w polskim TKMaxx. tutaj rzeczy mają nie raz takie ceny że szkoda na nie patrzeć.. a to już przecena.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie znoszę TK Maxxa - wielki bałagan, same rozmiary XXL, ceny butów zatrważające, no i te bramki "kontrolne" przy przymierzalniach... - brr.

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the tunic & the pop of color of your bag doll!*
    Great outfit!*

    xXx

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja:)

    i torebka post niżej cudna!! :)

    dzięki za odwiedziny,
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super wyglądasz !

    zapraszam do mnie :)

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. azteckie wzory i pomarańczowa kopertówka. mmm. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. petite-maitresse: torebka w rzeczywistości jest czerwona ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your outfit !!!

    www.leblogdestephetlea.com

    OdpowiedzUsuń
  25. tylko 50 zl i taki super efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  26. super! :) świetna bluzka :) chciałabym mieć szczęście w sh-dach:) a może więcej cierpliwości, żeby coś tak fajnego znaleźć :-)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestaw i super zdjęcia! Gratuluje łowów w sh i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion