jac5

Dziewczyny macie jakieś pomysły dla swojego lubego/ brata, generalnie płci przeciwnej?:) Coś co będzie uniwersalne i przydatne? Według mnie jedną z takich rzeczy są klasyczne bazowe np t-shirty czy... bielizna! Nowo otwarty sklep online JAC5 zaopatrzy niejednego mężczyznę w niezbędny podstawowy asortyment. Jack5 to męska firma oferująca bieliznę z gatunku Armani, Paul Smith, Diesel, Bjorn Borg czy Calvin Klein! W dodatku wysyłka jest całkowicie darmowa!

Girls do you have any ideas for presents for your boyfriend/ brother etc? Something universal and useful? Do you know JAC5? It is the ultimate new men's underwear brand whose competitors are Armani, Paul Smith, Diesel, Bjorn Borg and Calvin Klein! You don't have to worry about costs of delivery, because it's free!








16 komentarze:

  1. Co tam asortyment , jacy panowie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. haha zgadzam się totalnie z przedmówczynią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. także się zgadzam drogie panie;) anies skąd taka zmiana tematu na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę , ze większości blogerek zaproponowali współprace ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dosyć ubogi maja asortyment na sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy: wiele firm proponuje bloggerom współpracę na zasadzie barteru, jeśli jest to dla mnie korzystne to czemu nie skorzystać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miala brata lub chlopaka z epewnoscia bym mu cos zamowila :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czemu ich piesek z logo ma 5 łapek ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy: haha wiesz, że dopiero po Twoim komentarzu to zauważyłam?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobrze wiedzieć,że taki sklep istnieje :D chociaż ja ostatnio 'bazuję' na tk maxx'ie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Agi domyślam się, że nie zauważyłaś.
    Pisałam to ja, Megi O. ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. This brand sounds fabulous, such a cool idea <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki genialny post! obserwuje cie miszczu!

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze słyszę o tym,ale w sumie fajnie,że
    moda bieliźniana dla mężczyzn się tworzy,
    w końcu należy im się :P

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion