Kolorowa panterka

Na początek mam dla Was małą informację. Sklep ROMWE ma dla Was nowe rabaty na zakupy!


  • Coupon1: BlackFriday1     oszczędzasz $15 za zakupy $60+ 
  • Coupon2: BlackFriday2     oszczędzasz $25 za zakupy $90+
  • Coupon3: BlackFriday3     oszczędzasz $35 za zakupy $120+
Kupony są ważne do 16.11.2011

I have great news for you! ROMWE has got a new coupons for shopping!

  • Coupon1: BlackFriday1     save $15 for $60+ 
  • Coupon2: BlackFriday2     save $25 for $90+
  • Coupon3: BlackFriday3     save $35 for $120+
Promotion is available untill 16.11.2011

A teraz do sedna nowego posta. To, że lubię luźne koszule już wiecie. Wkładając tą od VJ-STYLE od razu poprawia mi się humor. Kto powiedział, że panterka to czarno- brązowe cętki? Idealnie do niej spasowała mi torebka, którą zamowiłam na stronie TopShop. Na szczęście tym razem paczka nie zaginęła w czasoprzestrzeni. Co jak co ale TopShop ma beznadziejną obsługę jeśli chodzi o customer service. Przypomnę, że podczas zamawiania mojej pierwszej paczki, dopiero po 3 miesiącach od zaginięcia i wysyłania mnóstwa e-maili otrzymałam łaskawie pieniądze...

Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w Katowicach w bardzo ciekawym projekcie, już niebawem napiszę o tym więcej ;)

P.S Nabyłam nowe koturny, także te z New Look'a sprzedaję, rozmiar 38, tutaj więcej moich aukcji: TUTAJ






Shirt VJ-STYLE
Leggins Orsay
Bag TopShop
Shoes New Look


21 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz! koszula jest super, a torebka idealnie uzupełnia zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie koszulę, ale wystrzegam się tych białych, ten kolor strasznie mnie pogrubia :< a szkoda. cętki wyglądają bardzo dziewczęco i figlarnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i bluzka wyróżniają się na tle czarnej reszty. Lubię tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! piękna ta koszula!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na allegro, mam pare ciekawych ofert, ubrania w świetnym stanie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5678932

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoją fryzurę ! i nie wyobrażam sobie Ciebie w innych włosach :D:D
    fajny kuferek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą koszulę ! Twój styl jest cudowny ! Pozdrawiam !


    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszula :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ohh you look perfectly, awesome shirt !

    OdpowiedzUsuń
  11. Warsztaty są płatne?

    OdpowiedzUsuń
  12. Od kąt na Twoim blogu dowiedziałam się o sklepie Romwe, stał się moim ulubionym! Jednak boję się trochę zamawiać z tak daleka:( Zaginęła Ci kiedyś paczka? Coraz bardziej się jednak przekonuję do zamówienia kilku rzeczy i skorzystania z rabatu!!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twoją koszule :) jest taka nietypowa :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta koszula razem z torebką są dobrane genialnie!! Robiłaś coś z włosami?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion