Lion's head

Macie jakąś wartościową rzecz w swojej szafie? W mojej ciągle przybywa unikatowych rzeczy z "duszą". Wygrzebane gdzieś z drugiej ręki, zapomniane lub nieużywane przez poprzednich właścicieli. Nie raz pisałam Wam o moich grabieżczych "łupach" z wypraw aukcyjnych czy second hand'owych. Płaszcz od Escady, który mam na sobie to moja najbardziej wyjątkowa rzecz z garderoby. Jest idealnie uszyty, dopracowany w każdym calu przez sygnowaną, grubą podszewkę, awangardowe guziki kończywszy nad dopracowanym printem. Swoją drogą na początku byłam przekonana, że płaszcz jest w panterkę i kwiaty... dopiero krawcowa (nie obeszło się bez zmniejszania- dlaczego najlepsze wyłowione okazy są rozmiarów XL?) oświeciła mnie, że zamiast kwiatów są tam lwie głowy! Jest on na tyle krzykliwy, że pierwotna wersja doboru reszty miała być czarna. Jednak dobrałam do niego musztardową sukienkę od HEPPIN i już klasyczne czarne botki od LUULUU.

Moja stylizacja bierze udział w jesiennym konkursie CARMEX, jeśli się Wam podoba będzie mi miło jak polubicie na FB: TUTAJ








Coat Escada from second hand
Dress HEPPIN
Shoes LUULUU
Glasses H&M


46 komentarze:

  1. Ale piękny płaszcz/marynarka... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowy jest ten płaszcz. Nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten outfit ! Jest nieziemski ! Żakiet jest bardzo oryginalny, ale moją ulubioną częścią stroju są buty !
    Obserwuję !
    Pozdrawiam z:



    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny ten płaszczk ;o ale ślicznie Ci w żółci ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszcz i buty <3 Zdjęcia zachwycające :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe cudenko!Swietnie go zestawilas z ta musztardowa sukienka!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome outfit! I love that coat! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę ! ten płaszcz jest ideałem! Second hand? jesteś mistrzynią w wyszukiwaniu, wyglądasz jak milion dolarów, lepiej niż z kolekcji versacego;):*

    OdpowiedzUsuń
  10. DROGI ANONIMIE!!! PRZESTAŃ PROSZĘ POD KAŻDYM Z MOICH POSTÓW WYSYŁAĆ LINKA Z AUKCJAMI NA ALLEGRO, JEŚLI POTRAFISZ CZYTAĆ ZERKNIJ NIŻEJ I PO POLSKU I PO ANGIELSKU PISZE ABY NIE UMIESZCZAĆ REKLAM ORAZ, ŻE KOMENTARZE SĄ MODEROWANE. Z GÓRY DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wierzę że to z lumpeksu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę ciekawy płaszcz, obłędnie wszystko razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anies weź mnie proszę ze sobą na takie zakupy;P

    OdpowiedzUsuń
  14. o w morde!! ale wyhaczyłaś płaszcz!! myślałam, że to Versace dla H&M!!!:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. meg: z tego co czytałam kolekcja versace dla h&m jest z najtańszego poliestru i jakość ubrań pozostawia wiele do życzenia, a ten płaszcz to najporządniej uszyta rzecz w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci!
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. The photos. The words. The whole blog. I love love love it!!
    Following ;)

    XO,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow boska jest ta marynarka, też chcę!! Gabana :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wow prawdziwe cudeńko upolowałaś...doskonały outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny ten płaszczyk - świetnie komponuje sie z sukienką ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna rzecz ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. oh ja cie żakiet jest wspaniały, zapraszm do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. To musiały byc jakieś zacofane xd
    U mnie jest praktycznie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale płaszcz!<3 Wyglada jak z kolekcji Versace dla H&M :D
    Fajny blog, pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Kasia;)

    OdpowiedzUsuń
  25. That is a bad azz outfit xx
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny!przepięknie wygląda z tą sukienką

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowity jest ten płaszcz! Przypuszczam, że nie prędko będziesz chciała się go pozbyć, ale gdybyś jednak chciała go sprzedać to daj mi znać ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. czaderski jest ten płaszcz!!! odważny ale wrażenie robi niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny set! ..płaszcz to istne cudeńko! bardzo mi się podoba! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjny płaszcz! Połączenie z musztardową sukienką było strzałem w dziesiątkę!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. CUDOWNA sukienka !!! wyglądasz zjawiskowo :))

    OdpowiedzUsuń
  32. płaszcz jest cudowny:) nie ma to jak zdobycz z sh;)

    OdpowiedzUsuń
  33. O JEZUSIE!!!! Niesamowicie wyglądasz!!! Jedna z moich ulubionych stylizacji u Ciebie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Such a beautiful outfit!! I love that shade of yellow!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny płaszcz, też skojarzył mi się z Versace dla H&M - wzór jest w podobnym stylu. zazdroszczę bardzo, zwłaszcza, że - jak mówisz - jest dobrej jakości...piękny!

    OdpowiedzUsuń
  36. marynarka nieziemska!uwielbiam vintage skarby!

    http://annconstanceroom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ann Constance: to jest płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion