Na dnie szafy...

Za oknami jesień, zima się zbliża i za pewno większość z Was szykuje się lub już buszuje w poszukiwaniu rzeczy na nowy sezon. Muszę przyznać, że ja nie do końca. Najpierw zaglądam w zakamarki swojej szafy w poszukiwaniu zapomnianych rzeczy. Takim sposobem znalazłam marynarkę, którą ostatnim razem miałam na sobie dokładnie rok temu. Później idę do second handu i nie wydając dużo odświeżam zawartość swojej garderoby. Ostatnim zakupem jest wzorzysta bluzka z motywem zebry (?) River Island za całe 10zł. I tak mam taką samą frajdę jakbym przemierzyła centrum handlowe, a przy tym praktycznie nic nie wydałam.

Moje aukcje: KLIK







Top River Island SH
Blazer H&M
Pants H&M
Boots Stradivarius
Bag TkMaxx

35 komentarze:

  1. bardzo sympatyczny zestawik;-)) najfajniejszy chyba żakiecik z H&M!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your outfit!
    kisses

    www.myfashionsketchbook.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio w sh znalazłam kożuch na zimę i miałam banana na twarzy jeszcze przez 3 kolejne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna ta kurteczko marynarka, ostatnio chodzi z amną właśnie wdzianko w takim style z krzywo zapinanymi zamkami:)
    pozdrawiam i obseruję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaaaaazdroszczę Ci strasznie tych spodni! Piękna kurtka, boskie buty, boski zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty super - bardzo fajny kolor. Torebeczka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfit. Mam takie same botki ze stardivarius'a, ale jakoś nie mam do nich inspiracji:/
    Obserwuje.
    I zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your outfit! :)


    Kaye
    http://thestyleflux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny set! zdam się z Tobą, najpierw trzeba przejrzeć szafe ;) ja sama też uwielbiam buszować po lumpeksie, a fakt, że na fajne rzeczy wydam mało kasy bardzo mnie cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! bardzo podoba mi się top z tą marynarką, do tego ta czerwona torebusia , szare spodnie i te buty! super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :) Uwielbiam te buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie fajne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci niesamowicie łupu! Ciekawie dobierasz ciuchy do siebie.

    marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi!!
    Love you look, amazing!!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. w zakamarki szafy tez zagladam i popieram ten pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są genialne! ;)
    Też tak czynię z sh, można sporo zaoszczędzić i nie ma się tego żalu, że bluzkę założyło się dwa razy, a wydało na nią mnóstwo pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A pomyśleć, że jeszcze jakieś 4 lata w tył lumpeksy kojarzyły się głównie z tanią odzieżą dla osób bez większych wymagań ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne buty ;) I bardzo ładny zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne buty i torebka :) calosc wyglada wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteśmy obydwie wielbicielkami tego typu portek;)
    żakiet mój pochodzi z zeszłorocznej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. These photos are so cute, and you look so good! I like this post!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Don’t forget to enter the ZELEB giveaway on my blog!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  22. żakiet i butki rewelacja :D

    P.S co to znaczy, że nie ogarniasz:P zdjęcie jak zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie można kupić taką marynarkę? Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga: Kupiłam ją rok temu w Londyńskim H&M nie widziałam jej w sklepach u nas ale ma jasną metkę, więc podejrzewam, że była z działu Trend.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion