ONE NIGHT FASHION

Od wielu miesięcy na bieżąco informowałam Was o charytatywnym pokazie mody, który razem z 3 koleżankami Magdaleną, Magdą i Darią miałam przyjemność organizować. Podsumowując zebraliśmy prawie 4 tys zł, które będą przeznaczone na bilety lotnicze do Paryża dla naszych dwóch marzycielek z Fundacji Mam Marzenie- Pauliny i Magdy. Spełniłyśmy marzenie chorej Tamary, która pragnęła zostać modelką i na jeden wieczór wcieliła się w nią w perfekcyjny sposób! Wszystkie obiektywy fotoreporterów celowały w naszą gwiazdę. Atelier Mody Kokon oraz Anna Knaź uszyły dla Tamary specjalne kreacje!

Na pokazie przedstawili się projektanci:

  • Paulina Dziemiańczuk
  • Anna Knaź
  • Iwetta Kielasińska
  • Dominika Maniek Atelier Mody Kokon
  • Olga Pokrywka
  • Gabriela Hezner
Już niebawem na blogu będziecie mogli poznać projektantów bliżej. Mianowicie zamieszczę informacje o kreacjach- gdzie, za ile można je zdobyć. Na razie zdradzę tylko tyle, że ceny niektórych kreacji są porównywalne do znanych sieciówek. A różnica przeogromna. Pochodzą z rąk zdolnych polskich projektantów i są unikatowe!!

Poniżej miniaturki kreacji oraz kilka zdjęć z za kulis. Nasze modelki czesali fryzjerzy Berendowicz&Kublin ze studia na ulicy Wawelskiej w Katowicach.


 Agata z Esisto w Katowicach, baaaardzo dużo nam pomogła ;)








 Nasza gwiazda Tamara w sukni od Atelier Mody Kokon
Tamara w sukni od Ani Knaź z modelką w kreacji Olgi Pokrywki
 Pomocni z SilesiaStreetLook ;)
Wyróżniający się duet, który musiałam uchwycić ;)
My organizatorki czyli D.A.M.M.team

11 komentarze:

  1. wspaniała inicjatywa, wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przedsięwzięcie! Nie ma nic lepszego jak wykorzystanie swojej pasji do pomagania innym :) że tak powiem "good job" :) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna impreza dziewczyny, super, że pomogłyście spełnić dziewczynką marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz i za szczerość :)

    Piękna akcja. Życzę powodzenia i sukcesów w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna inicjatywa :) studiuję na UŚ i słyszałam o One Night Fashion, ale niestety nie mogłam przyjść :( mam nadzieję, że następnym razem się uda! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNA INICJATYWA! WIDAĆ, ŻE NIE JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA PROWADZI BLOGA TAK OD NIECHCENIA, NAPRAWDĘ INTERESUJESZ SIĘ MODĄ I W DODATKU POMAGASZ LUDZIOM!!

    PZDR SERDECZNE, MONIKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful photos and outfit! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z Siemianowic i z opóźnionym zapłonem dowiedziałam się o pokazie:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion