Projekt Pozytywna Egoistka

W zeszłym tygodniu wraz z Dolce Gabanką miałam okazję uczestniczyć w świetnym projekcie Pozytywnej Egoistki w Katowicach. Spotkanie odbyło się w salonie Berendowicz&Kublin. Było to jedno z już kilku spotkań, które dają namiastkę projektowych warsztatów. Owa inicjatywa ciągle rozszerza swój zasięg i niebawem obejmie całą Polskę. Do współpracy są zapraszani także polscy celebryci. Jaka jest idea przedsięwzięcia? Według mnie to obudzenie w każdej kobiecie Pozytywnej Egoistki. Nie obawiajcie się, nie ma tutaj nic z feminizmu:) Pozytywna Egoistka to kobieta twardo stąpająca po ziemi. Nie bojąca się zmian i tych zmian pragnąca! Nie ważne w jakim jest wieku, może być to młoda studentka, czy dojrzała, szczęśliwa i spełniona mama! Kobiety uczestniczące w warsztatach dowiadują się o tym jak być pewniejszą siebie, jak korzystać z życia, nie bać się zmian. Chodzi tutaj o wewnętrzną jak i zewnętrzną zmianę. Na ostatnim spotkaniu miałam okazję spotkać i porozmawiać ze stylistką Agatą Dominik, która opowiadała nam o rodzajach kobiecych sylwetek, jak dobierać do nich ubrania itp. Uwierzcie, że praktycznie każda kobieta zawyża swój rozmiar, wagę i zaburza proporcje nieodpowiednim ubiorem! Cieszę się, że tutaj w Katowicach też zaczyna się coś dziać! Pokażmy, że nie umywamy się do Warszawy czy Poznania. Po zorganizowaniu pokazu mody One Night Fashion nabrałam jeszcze większej ochoty do działania pod szyldem Pozytywnej Egoistki ;)

Słyszałyście o tej inicjatywie? Czym dla Was jest Pozytywna Egoistka?:)






10 komentarze:

  1. interesujący projekt, nie słyszałam o nim wcześniej, sama chciałabym być pewniejsza siebie, ale jakoś mi nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a warsztaty są płatne?

    OdpowiedzUsuń
  3. anonimowy: pełnowartościowe warsztaty są płatne, odsyłam do kontaktu z organizatorami na stronie ;)

    jednak można zgłaszać się po vouchery uprawniające na ciekawe spotkania

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny projekt. Myślę, że każda kobieta powinna w sobie obudzić taką 'pozytywną egoistkę'. Niektórym z nich naprawdę brakuje pewności siebie.
    Pozdrawiam !


    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzena: w 100% się z Tobą zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO no proszę anies coraz bardziej się rozwija;)
    Pozdrowienia od Klaudii

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała akcja!!!! Zazdroszczę udziału:*:*:*:*

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inicjatywa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion