SH zakupy C.D

Zbankrutuję przez wizyty w second hand'ach. Ostatnio mam dobrą passę! Do każdego sklepu którego wejdę, nie wychodzę z pustymi rękoma. Dziś przedstawiam mój płaszczyk i wężową marynarkę, które nabyłam za jednym zamachem. Nie jest już dziwne czy nieadekwatne noszenie na co dzień ubrań na pozór wieczorowych. Cekiny, złoto, srebro, motywy zwierzęce przykuwają wzrok. Można błyszczeć także w ciągu dnia! Dalej kombinuję z oprawkami od PROOPTICALS w zanadrzu mam jeszcze czerwone! Ostatnimi czasy szukałam także bazowych ubrań, typu czarna/ biała bluzka. W ROMWE znalazłam taką 2w1. Jest czarna ale końce rękawów są białe. Niby jest prosta ale już daje fajny kontrast bieli z czernią. Swoją drogą może wiecie gdzie kupić dobrze skrojony, gładki, biały t-shirt?

Zapraszam na moje aukcje, pojawiły się nowe rzeczy: TUTAJ








Glasses PROOPTICALS
Blouse ROMWE
Ring VJ-STYLE
Coat Second Hand
Blazer Second Hand
Leggins Second Hand
Shoes Mango
Bag TkMaxx%


38 komentarze:

  1. Ale mialas farta, cudna jest!Jak ja zaluje, ze nie mam u siebie sh-dow!:(

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz z sh?no ładne cudeńko:)
    żakiecik-miszcz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. żakiet cudowny ;oo podoba mi się cały zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooormalnie marynara powala!!! i to z sh!! a ten pierscioek troche przerażający;p ale tez mi się podoba;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. ach zakiet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny płaszcz, az niewiarygodne ze z sh ;) pięknie wyglądasz, niby nie lubie zestawów w całości postawionych na czerń, ale Ty wygladasz oszałamiająco, cudowna marynarka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. These photos are so beautiful, I like them! And you look really fab!Nice post!

    Take a look at my blog and if you like it follow me: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko gdzie Ty wynajdujesz takie cuda w sh :O zazdroszczę ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no nie wierze takie perełki w sh! obie rzeczy są genialne

    OdpowiedzUsuń
  10. no żakiecik jest mega odjazdowy, też taki poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  11. your deep eyes impressed me first . the combination of red and black looks fantastic . the unique rings powerfully speaks your characteristics. <3


    http://romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ta marynareczka jest świetna! zazdroszczę :D
    ale nigdy nie zrozumiem noszenia okularów-zerówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rabbit hole: Proopticals przyszło mi z pomocą, ponieważ muszę wybrać się do okulisty, a tak mogę popróbować w jakich oprawkach będę się lepiej czuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie, drapieżnie i z klasą:) Jestem fanką marynarki w połączeniu z torebeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the layering you've got going on here - the pop of sequin-ish material looks so great under the simple gray coat!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale zazdroszczę łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki dziewczyny ;)A co do łowienia w lumpeksach, po prostu trzeba chodzić, szukać miejsc gdzie częściej zdarzają się oryginalne rzeczy! Tak naprawdę w każdym można coś znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się płaszcz ale mam wrażenie, że jest na Ciebie za duży?

    OdpowiedzUsuń
  19. anonimowy: płaszcz to mój rozmiar czyli S rzeczywiście ma taki krój, że może wydawać się "wielki"

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę tych zdobyczy, są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  21. Great blog and I follow you now via google friends connect.
    If you like, follow me back. It would make me very happy ;)

    minnja.blogspot.com

    LOVE
    Minnja

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba muszę znaleźć jakiś Second Hand w Poznaniu. Zazdroszczę zakupów :) Zawsze wydawało mi się, że nie mam cierpliwości do przebierania ubrani i np. w TK MAXX szybko się zniechęcam, ale patrząc na to co Ty znalazłaś chyba się zmotywowałam ;)

    Może któraś z Was zna fajny Second Hand w Poznaniu?

    http://dulce-estilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. These glasses are great! They really suit you. I am now following you xxx

    http://velvetpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. love your outfit!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna marynarka! i to z SH zazdroszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  26. buty jakieś dziwne mi się wydają ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Na początku myślalam ze to marynarka z cekinow i- a tych nie lubię ale ten węzowy wzór strasssszzznie mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj...wiem coś o zakupach w SH ;) Ja jak wejdę to zawsze coś wyhaczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion