Welur

Welur to materiał przypisany raczej do zimowego akcentu. Sam w sobie jest dosyć elegancki i nie potrzebuje zbędnej oprawy w formie np biżuterii. Wydaje się być zbytnio ciężki swoją formą jak na np letnie spacery. Chociaż swoją marynarkę chętnie bym zestawiła dla kontrastu z delikatną szyfonową lub koronkową sukienką. Dziś prezentuję ją z legginsami zdobionymi przeszyciami, gładkim topem i aktualnie moją torebką numer 1 z TopShop. Zdecydowałam się na małą zmianę na głowie- dwukolorowy cieniowany odcień. Następnym razem jednak chyba zdecyduję się na więcej ciemniejszego blondu i same jasne końce. Czy Wy też jak potrzebujecie zmiany zaczynacie od włosów?

Nie zapominajcie o rabatach ROMWE!! Więcej info: TUTAJ






Blazer Second hand
Top Cubus
Leggins (old) TopShop
Wedge New Look
Bag TopShop

31 komentarze:

  1. torebka i legginsy - to jest coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. więc jednak welur wraca do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz świetną torebeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDO! Całość jest rewelacyjna!
    Wszystko z miłą chęcią bym przygarnęła.
    Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie, niby prosta stylizacja ale uwielbiam takie, legginsy i torebka są świetne, zresztą cała bardzo mi sie pododasz w tym wydaniu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie! ;)
    Właśnie też ostatnio zaczęłam myśleć o weluru, a w szczególności o takiej sukience, takie jak z dzieciństwa, proste kroje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your bag!! So cute!!
    http://outfitdeluxe.blogspot.com/2011/11/carrousel.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne legginsy ! Uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadam za welurem, jednak po tej stylizacji chyba się do niego przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny set :) legginsy rewelacja! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. adore that bag!

    http://styleaccordingtome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne getry, cudowna torba, lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie bomba! :) swietnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie! Torebeczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. osobiście bardzo lubię welur, miałam śliczna welurowa sukienkę, ale zgineła śmiercią tragiczną :(

    fajne legginsy ;)

    a ja ostatnio scięłam włosy do ramion w ramach zimowej zmiany i wciaż nie moge sie przyzwyczaić ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że to jeden z najlepszych Twoich zestawów! Ta torebka jest wręcz genialna, wyróżniasz się, fajnie łączysz różne materiały. Tak w ogóle jestem z Siemianowic muszę podskoczyć gdzieś do tych Twoich lumpeksów, jesteś z Katowic?

    OdpowiedzUsuń
  17. leggi i torebka najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  18. NAJLEPSZA TWOJA STYLIZACJA! ŚLEDZĘ CIĘ OD JAKIEGOŚ CZASU, ZAWSZE MI SIĘ PODOBAJĄ TWOJE PROPOZYCJE! Monika (;

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam tą stylizację na stylio, dzięki temu odkryłam Twojego bloga, na pewno będę częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy: nie jestem z Katowic ale tam też kupuję. Mieszkam w Sosnowcu i stąd mam najwięcej "łupów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this legging ! Thx for the comment <3

    http://leblogdemaitou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny zestaw :) legginsy i buty są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion