Błyskotki

Nie jest trudno zaopatrzyć się w coś mieniącego, błyszczącego, ponieważ wystawy sklepowe wręcz ociekają cekinami, brokatem, mieniącymi się kolorami. Zestaw "ful wypas" zawiera złote spodnie, srebrną bluzkę, cekinową marynarkę i najlepiej do tego wyrazista biżuteria. No może trochę mnie poniosło... ale tak zwany "total look" już nikogo nie zdziwi prezentowany jako strój na co dzień zamiast na wieczór. Postanowiłam pokazać moje "ostatnie" błyskotki. Czemu skusiłam się na cekinową bluzkę? No jakże by inaczej- wyszperawszy ją w SH za śmieszną cenę musiałam ją mieć. Będzie idealnym ożywieniem i dopełnieniem klasycznych kombinacji lub wręcz przeciwnie bazą do różnych ekstrawaganckich dodatków. A wracając do biżuterii, spróbowałam "na sobie" ear cuffs, który sprezentował mi GLITTER. A Wam jak podoba się sposób, że tak powiem "obwieszania" sobie uszu? :) Przyznam, że bardzo mi się podobają pierzaste, długie kolczyki. A w zasadzie kolczyk- jeden taki wystarczy! Do mojej biżuteryjnej kolekcji dołączyły kolejne... ptaki! Urocze jaskółki możecie kupić w sklepie VJ-STYLE i to za niecałe 5 dolców!

P.S Pamiętajcie o wyborze prezentu dla swoich mężczyzn :)TUTAJ




32 komentarze:

  1. Wspaniała sukienka, a o kolczyku na uchu już nie wspominam ! :O Bardzo mi się podoba!
    Miłego dnia, pozdrawiam !





    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzena: kochana nie wiem gdzie widzisz tutaj sukienkę bo to jest bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę o więcej takich spontanicznych postów!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne!naprawde bardzo podobają mi się twoje posty,i obserwuje,jak CHCESZ wpadnij może też sie spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeeja, kolczyk masz boski! ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. awesome! loving your blog, so keep it up and i'll be back!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też myślałam że to sukienka ;)
    piękna ;D
    co do "obwieszania uszu" - sama bym się nie szarpnęła na to, ale na pewno jak ktoś ma taki styl, to jest to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluzka :) ja pracuje na stoisku z ręcznie robioną biżuterią i mam zamiar namówić kierowniczkę na rozpoczęcie produkcji ear cuff ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka jest swietna, a o takim kolczyku sama mysle od jakiegos czasu, chyba czas w koncu sie skusic:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja tam widze w tle małego ptaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful sequin top love love xx
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzeczka! Zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka jest mega, gratuluję udanego łupu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik i cekinowa bluzka są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the sparkly gold dress, birds and earring! Looks fantastic. Great pictures xxx

    http://velvetpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ptaszkowy naszyjnik wydaje się być bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. is that a necklace..it's really pretty!!
    Also, thanks so much for listing me as one of your fav blogs..I am very honored. Thanks again so much ;)
    Following your blog now xo

    Xo!
    Sheryl

    www.walkinwonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Już nie mogę się doczekać Twoich propozycji z tymi "błyskotkami" i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie jaskółki ^^
    a za cekinami nigdy nie przepadałam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, thanks for stopping by. You have nice blog. I especially like how you styled those tapestry like patterned jackets. Its great.

    OdpowiedzUsuń
  21. cool sequin top dear, love it! and the last picture is so beautiful and lovely :') i love your blog <3

    follow me if you love to, and i’ll follow you back :)

    http://mithakomala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I am looking forward to seeing more of that gorgeous gold top/dress! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. prawdziwa perełka z sh ;)) naszyjnik nie bardzo do mnie przemawia, za to kolczyk jest super ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion