Ciepły kocyk:)

"Kocyk", który dostałam od ROMWE jest dokładnie taki jaki sobie wymarzyłam. W neutralnym kolorze, bez zbędnych wzorów, ciepły i dobrze skrojony. Długo szukałam czegoś o charakterze poncha i w końcu mam!

Na Świąteczne zakupy mam dla Was kolejne rabaty- ważne do 25 grudnia: (Romwe's coupons- the codes will expire on the 25th December)


Code1:HappyChristmas1 Save $15 for $60+ 
Code2:HappyChristmas2 Save $25 for $90+ 
Code3:HappyChristmas3 Save $35 for $120+ 

Ostatnimi czasy odjęłam współpracę ze sklepem internetowym BRAND ZOO. Być może zastanawiacie się w tym momencie- i co z tego? Czy nie wystarczy zdobić zdjęcie rzeczy, wstawić odnośnik na bloga i gotowe? Postanowiłam napisać co nieco o tym sklepie bo to jedyny w swoim rodzaju. Założyciele mieli bardzo oryginalny pomysł uruchomienia innego niż wszystkie sklepu internetowego, w którym znajdziecie najróżniejsze marki, począwszy od Mexx, Calvin Klein, przez Tommy Hilfiger na Puma kończąc itp itd. Wchodząc na stronę nie znajdziecie typowych zakładek z podziałem na np: bluzki, sukienki, spodnie buty. Dziwne? A jakże! Po zarejestrowaniu się TUTAJ (zajmie to Wam 30sekund) będziecie informowani o akcjach sprzedażowych, które pojawią się tylko dla klubowiczów. Ponadto macie możliwość negocjacji ceny!! Spotkałyście się z czymś takim w jakimkolwiek sklepie? Bo ja nie! Dla osób, które polecą sklep największej ilości znajomych- wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej!!









Scarf Mexx BRAND ZOO
Cape ROMWE
Wedge Mango
Bag TopShop %
Glasses PROOPTICALS

44 komentarze:

  1. całe koszule wsadzane do spodni, getrów, spódnic są od dawna, dawna i wciąż zostają na topie, jednak wsadzanie ich fragmentu pojawia się i znika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś śliczna, ciekawa torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię połączenie beżu i czerni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 4zdjęcie jest przepiękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wszystko oprócz tego kolorku w torbie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Kocyk jest boski i strasznie podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) płaszczyk b.fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. baardzo ladnie wygladasz ;) kuferek jest nieziemski i baardzo oryginalny , pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna torebeczka<3
    minimalistyczna a z takim urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Very cute! Great blog!

    xo
    Linda from http://www.moonon.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. heh, nooormalnie jestem fanką tej uroczej torebeczki;-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. great outfit and style! :)

    thanks for your comment:)
    http://same-but-diffrent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. upolowałam ostatnio podobną torebkę w lumpie. Wygląda wspaniale jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten kocyk !
    A w torebce się zakochałam
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi there,

    I really enjoyed your blog.
    Please visit my fashion blog Pretty Portobello.

    Btw, I'm having an amazing giveaway right now!

    See you soon.

    OdpowiedzUsuń
  16. That neon yellow and beige is such an amazing combination!

    http://socialemissions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kocyczek jak najbardziej na plus ;D
    zarejestrowałam się, lubię serwisy zniżkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz zjawiskowo w tym zestawie! Bardzo mi się podoba, aczkolwiek ja wybrałabym bardziej klasyczną torebkę ale tobie ta pasuje świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool outfit, love the wedges

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem niezła ta narzutka/ponczo i muszę przyznać, że podoba mi się w połączeniu ze skórzaną kurtką, choć torebka wg mnie nie pasuję ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Podoba mi się twój blog ! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. We'll love to see this look on Shupalook.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)) Śliczna walizeczka:) Bardzo ciekawe stylizacje:) Zapraszam częściej do odwiedzin:)) Miłego dzionka:)) Martini

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion