Floral

Macie takie dni, w których wkładacie na siebie pierwsze rzeczy z szafy i wychodzicie szybko z domu? Gdy nie ma zbytnio czasu na zastanawianie się "a czy to do siebie pasuje"itp itd? Ja nie zawsze mam czas na analizowanie co rano wyciągnę z szafy. No może nie są to przypadkowo ściągnięte z wieszaka ciuchy, które wkładam z zamkniętymi oczyma. Ale w takie dni gdy nie mam czasu, chęci, stawiam na proste rzeczy. Legginsy czy jeansy (te drugie noszę raz do roku ale noszę!), t-shirt + marynarka. Ta od BRAND ZOO poprawi mi humor nawet w ponure poranki. Mimo, że ma raczej romantyczny klimat- który niezbyt wpisuje się w inne moje zestawienia, to ma tak uroczy kwiatowy motyw, że od razu mam lepszy nastrój!

P.S Więcej o sklepie znajdziecie w tym poście KLIK. Rejestrując się możecie wygrać metamorfozę oraz sesję fotograficzną oraz będziecie otrzymywać informacje dot. okresowych akcji sprzedażowo/ outletowych światowych marek!



Marynarka Riverside BRAND ZOO
Buty LUULUU
Jeans SH
T-shirt Cubus

28 komentarze:

  1. Ach cudowna marynareczka! aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) na prawdę rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że mamy. Każdy ma :-)

    Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam ciepło, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty rewelacyjne uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! mega mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie !
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie same buty, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mnie się twój zestaw :) Świetna marynarka-uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za komentarz i odwiedzenie mojego bloga. jesli chodzi o cienie inglota to posiadam kilka potrojnych "mapek", ale niezbyt czesto po nie siegam gdyz od kad przestalam byc ruda, srednio komponuja sie z moja uroda. masz cudowne buty. sama o takich myslalam, ale niestety majac 178cm wzrostu, na mysleniu sie skonczylo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. marynarka, buty, spodnie - wszystko świetne~!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny żakiet, i te buty - wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. prosto, ale wyglądasz na prawdę świetnie! śliczna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ahhh!I looove your blazer!amazing style <3
    following you <3

    http://fashapple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość świetna! ;)
    Najbardziej mnie zachwyciły jeansy, bo w końcu znalazłaś je w sh i wspaniale się układają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. botki cudneee ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, marynarka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz <3 buty mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny look :)
    marynarka jest świetna i już zaglądam na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynaraaaaa ;P fajowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna marynarka i buty ! Świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion