NOWE ZAKUPY + ZNIŻKI ROMWE

Na początek mam dla Was rabat w wysokości 30% do wykorzystania w ROMWE na zakupy!
Pod koniec zamówienia wpisz kod: Xmas30% i korzystaj z darmowej wysyłki!! (promocja kończy się 15 grudnia)

I have a great news for you, guys! ROMWE has got for you 30% discount for shopping!
Write this code after "submit" your order: Xmas30% and get free delivery! (promotion ends 15th December)


Kilka nowości:



Gold truosers TopShop from Second hand
Burgund shirt VJ-STYLE
Zip blazer ROMWE
Long sweater Vero Moda

Black wedge H&M
Orange wedge TkMaxx
Boots LUULUU
Leather wedge Mango


22 komentarze:

  1. jak się stamtąd zamawia? trzeba mieć kartę kredytową? czy pay pal wystarczy? jakieś cło się płaci?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy: Trzeba mieć paypal- bo na coś z konta musisz przelać pieniądze żeby zostały przeliczone na obca walutę, lub na końcu podać nr karty kredytowej.

    Zdarza się, że urząd celny zażąda sobie opłaty celnej ale rzadko się to zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda nie wiedziałam o zniżkach a zamówiłam tunike i mała torebkę, mam nadzieję, że szybko mi dojdzie

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. DROGI ANONIMIE!!! PRZESTAŃ PROSZĘ POD KAŻDYM Z MOICH POSTÓW WYSYŁAĆ LINKA Z AUKCJAMI NA ALLEGRO, JEŚLI POTRAFISZ CZYTAĆ ZERKNIJ NIŻEJ I PO POLSKU I PO ANGIELSKU PISZE ABY NIE UMIESZCZAĆ REKLAM ORAZ, ŻE KOMENTARZE SĄ MODEROWANE. Z GÓRY DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta bordowa koszula i musztardowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooh, I love these pieces, especially the white blouse with the zipper! Thanks for commenting on my blog...following you now. You've got great style. :)

    acleanercloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupon działa normalnie, jest kartą o wartości 20 zł, więc albo wybierasz coś właśnie o tej wartości, albo za większą kwotę i dopłacasz różnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bordowa koszula jest cudna <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the sweater and the burgund shirt!

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie wręcz przeciwnie- zauroczyły :) jestem maniaczką pierścionków :P
    mogę wiedzieć gdzie kupiłaś stojący wieszak?Czy to ten z Ikei?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy. Nigdy nic nie kupowałam na ROMWE, jakoś lubię sklepy stacjonarne, bo wszystko muszę mierzyć...

    P.S. Koniecznie spraw sobie SP! Polecam :) jest po prostu obłędna. Myślę, że nie skończę na jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję Ci bardzooooo:) własnie w przyszłym tygodniu planuję po nie jechać:) ładny ten sweterek musztardowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fahion, i love you!: kochana kupiłam swój za niecałe 50zł w Leroy Merlin, W IKEI albo były wielgachne albo mniejsze takie, które miałam wrażenie, że zaraz się zepsują.

    OdpowiedzUsuń
  14. to dla mnie bardzo dobra wiadomość, bo leroy marilyn mam prawie że pod ręką :) koniecznie muszę się tam wybrać, dzięki za informację!

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, nowości wyglądają kusząco. nie mogę się doczekać z czym je skomponujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wierzę, że znalazłaś te złote portki w sh! zazdroszczę;) a musztardowy sweter świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing blog <3 <3

    If you like my fanpage you can win an O.P.I. nail lacquer! Good luck ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your lovely comment.Your blog is really great, I'll follow u and I hope u can follow me back ? ;)

    xoxo

    http://puskiscloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion