Zakupy

Ostatnimi czasy wszem i wobec obwieszczam, iż wchodząc do sieciówek nic a nic nie potrafi zwrócić mojej uwagi. "Łowów" dopuszczam się w second hand'ach oraz zagranicznych sklepach internetowych czy aukcjach. W ostatni weekend nadrobiłam zaległości i zrobiłam, aż nadto zakupy... w outletach. Dalej pałam miłością do spodni z wyższym stanem ozdabianymi wzorami. Mistrzowsko łączy różne faktury i printy belgijski projektant Dires Van Noten klik. Moim ideałem są także geometryczne wzory na oversize'owych grubych tkaninach od Herms'a jak tutaj. Niestety na razie jestem zmuszona cieszyć nimi oko i poszukiwać namiastki ulubionych propozycji. I tak swoje wzorzyste haremki nabyłam w VM za 29zł.

Przypominam o konkursie, w którym możecie wygrać suknię Łukasza Jemioła wraz z profesjonalną sesją zdjęciową! TUTAJ




Harem pants Vero Moda %
Short jacket Vero Moda %
Printed blouse Echo %
Silver blouse Echo %
Long tee H&M Trend Second hand

17 komentarze:

  1. też ostatnio nic nie mogę tam poszukać :/ ja bym wolała coś oryginalnego ;) zorganizowałam u mnie konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne sweterki ;*
    pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się prezentują te rzeczy :) teraz czekam na outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałości! co za materiały i wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne te haremki! zazdraszczam takiego outletu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice thigns...I love this long tee for H&M

    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zakupy :) a w sklepach ostatnio tylko nuda i wszedzie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ta siatkowa tunika wydaje się być fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę sie doczekać stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion