Złoto

Jeszcze w wakacje z białą flagą poddałam się rurkom w kolorze kruszcu i opisywałam swój Zarowy dylemat- złote czy srebrne. Kupiłam srebrne. I dobrze! Ponieważ niedawno wchodząc do ulubionego sklepu z używaną odzieżą nabyłam... dla odmiany złote z TopShop za o wiele mniejsze pieniądze niż te pierwsze prosto z sieciówki. Z kolei ta bordowa koszula, którą dostałam od VJ-STYLE urzekła mnie kontrastującym kołnierzykiem. Ciepły płaszcz, który mam już rok (ROMWE) doczekał się znowu swojej premiery- pogoda nas nie rozpieszcza. Dla dopełnienia reszty postawiłam na te czarne botki.





Shirt VJ-STYLE
Coat ROMWE
Pants TopShop Second hand
Shoes LUULUU


38 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Koszula jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. W stylizacji ta koszula jeszcze bardziej mnie zachwyciła :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest świetna! Spodnie też, chociaż już wszyscy je mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula i spodnie! Fajna kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw:) Ładny płaszczyk.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ;D
    coraz bardziej podoba mi się ten szał na złoto, ale mam nadzieję że mną nie zawładnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszcz, chyba zresztą jak wszystkie rzeczy od romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i ciekawe notki obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie cudne!! tylko pozazdrościć takich sh :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę po stokroć spodni!
    Pozdrawiam!
    PS. Pisałaś, że mój żakiet na blogu lepiej wyglądałby zmniejszony w ramionach (on ma duże poduszki), a nie mam takiego czarodzieja, który by to opanował, więc chyba przejdę się do krawcowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I enjoyed this blog. Come to check out mine.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie ! bardzo mi się podoba ! Pozdrawiam z:




    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula i płaszcz, z resztą wszystko! Świetny set! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są te złote spodnie, a jak z lumpa i za małą kasę to jeszcze świetniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie wygląda koszula ze złotymi spodniami . ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. agg: dokładnie! Tak właśnie sobie wtedy pomyślałam, kupując je:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie,jest idealnie:) Czy mogłabyś podać mail z którym kontaktowałaś się w sprawie współpracy z VJ-Style?

    OdpowiedzUsuń
  18. martiarti: spróbuj się z nimi skontaktować przez kontakt na stronie, podając tez statystyki bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great blog!!! I like the sense of style you have... So feminine and chic!
    Looking forward new gorge posts...!!!

    FOLLOW EACH OTHER!?! I'LL WAIT YOUR DECISION ON MY BLOG AND THEN I'LL FOLLOW YOU BACK!! :)

    http://thechicetoile.blogspot.com/

    have a nice day

    XOXOXOXO

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie wyglądasz !
    Pozdrawiam Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. To połączenie złota z burgundem wygląda ciekawie, a trend na kołnierzyki też przypadł mi do gustu;)
    Fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  22. szczęściara-zdobyć takie spodnie w sh... koszula również nieziemska <3

    OdpowiedzUsuń
  23. loved this look! that shirt was my favorite piece of this outfit.
    thanks for visiting my blog! :) its nice to connect with bloggers from so many corners of the world! :)
    XX jannine

    http://fashionistarg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam złoty z bordowym! Gratuluję takiego znaleziska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. We wrześniu owszem było:) Fajny blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. damemarieefashion: Odpowiadam na Twoje pytanie u mnie na blogu. W bloggerze oraz na moim blogu napisałam, że nie korzystam z opcji obserwowania w bloggerze i że nie toleruję obserwowania siebie "na wzajem" w celu podnoszenia w sposób wymuszony obserwatorów. Za pewne teraz mojego bloga do takich nie dodasz mimo, że wcześniej takie chęci wyrażałaś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jednak trochę się pomysliłaś. Dodam Twojego bloga do obserwowanych bo podoba mi się jego zawartość i mam ochotę dalej śledzić Twoje stylizacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna koszula i spodnie! zapraszam częściej do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjna koszula!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. great snood!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz naprawdę niesamowite rzeczy <3!

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful style! Following your blog now!:D

    OdpowiedzUsuń
  33. wg mnie te spodnie nie pasują na Ciebie, strasznie pogrubiły Ci nogi, może powinny być bardziej opięte... ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. styledream: według mnie one są opięte ale dziękuję za uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się sposób w jaki zestawiłaś te spodnie :) Naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion