Color!

Znowu ostatnimi czasy gromadzę i przyodziewam ciepłodajne ubrania. Moja ni to kurtka, ni to płaszcz ani sweter od ROMWE idealnie się spisuje. To ciuch uniwersalny, czyli takie 3w1. Ma świetną jakby wełnianą fakturę i przełamana jest pomarańczowym kolorem. Aktualnie to moja ulubiona rzecz, po którą najczęściej sięgam do szafy! Wystarczyła tutaj kopertówka oraz skrawek "płaszczyka" w mocnych, kontrastujących ze sobą kolorach żeby ożywić "nudną" czerń.

Biorę udział w konkursie Siemens Fresh Look jeśli podoba się Wam moja propozycja, będę wdzięczna za każdy głos TUTAJ.


Żeby zagłosować należy kliknąc "zaloguj" następnie zalogować się "za pomocą Facebook'a", następnie ponownie wejść na moje zdjęcie i kliknąć na głos ;)








Coat ROMWE
Tee ROMWE
Heels LUULUU
Bag Handmade by IrminaStyle


33 komentarze:

  1. fajne kolorki na szarą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super! Idealne polaczenie faktur i kolorow , do tego plaszczyk sam w sobie jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów, świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i wyszło super! podoba mi się to połączenie pomarańczy i zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny ten 'płaszczyk' , ale mam wrażenie że poszerza troszeczkę biodra, ale możliwe ze tak wyszło tylko na zdjęci ogólnie jest cudny. ;**
    pozdrawiam, obserwuje
    xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wyglądasz! Nieziemska kopertówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka, ale Irmina w ogóle tworzy wspaniałe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super połączyłaś kolory, uwielbiam zarówno pomarańcz jak i zieleń, a razem wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba i buty, ale aż zimno mi się zrobiło ;) Jak Ty możesz w nich biegać o takiej porze roku ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz gdzieś dookoła mnóstwo śniegu?:) Robię zdjęcia z "zapasem" ponieważ mam na to czas zazwyczaj w weekendy. I nie martw się nie jestem tak lekkomyślna żeby w mrozy -10stopni latać w krótkim rękawku. A co innego ubranie się ciepło i zdjęcie płaszcza na 5min żeby zrobić zdjęcia aby nie były cały czas takie same w jednym płaszczu czy kurtce.

      Usuń
  10. Śliczne botki, sama szukam takich czarnych, klasycznych na obcasie przed kostkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny set! płaszczyk jest boski!!! o matko też taki chcę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na stronę Romwe, być może jeszcze są ;)

      Usuń
  12. świetny look!
    zapraszam na rozdanie!
    http://desperatewitch.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor torebki zwiastuje wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja jak najbardziej na tak ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. the touch of orange is great! you look very pretty!!!
    xx s
    www.my-philosophie.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie przelamana czern tymi kolorami!Bardzo mi sie podoba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion