Faux fur vest

Nowy rok niesie za sobą zmiany. Ja zaczynam przekonywać się do sztucznego futerka. Owocem tejże decyzji jest poniższy bezrękawnik 2w1. Dopiero za drugim podejściem do Zarowych wyprzedaży zagościł w mojej szafie. Pierwotnie zakupiłam sweter- i po przeanalizowaniu za i przeciw (wiem wiem- w czas) doszłam do wniosku, że mi nie pasuje. Tak więc udałam się do sklepu zwrócić towar rada, iż odzyskam wydane pieniądze pod wpływem impulsu. Jednak stało się inaczej. Dałam się ponieść nowemu impulsowi i sweter wymieniłam na rudy bezrękawnik ze sztucznym futerkiem. Będąc tym razem bardziej rozważna (haha) nie oderwałam od razu metki! Musiał poleżeć w widocznym miejscu tydzień, "napałałam się" widokiem rudego futrzaka i w końcu zerwawszy metkę- zamieszkał w mojej szafie. Z kolei botki od HEPPIN, które mogliście już obejrzeć wcześniej spisują mi się idealnie. Wypróbowałam je nawet podczas górskich spacerów, gdzie niższa temperatura nic a nic mi nie przeszkodziła. Kożuszek idealnie grzał mi stopy! Ten model butów znajdziecie TUTAJ.


Przypominam o konkursie ROMWE, kliknij TUTAJ







Vest 2in1 Zara %
Top ROMWE
Shoes HEPPIN
Bag Only %
Leggins Orsay %






29 komentarze:

  1. Super! Futerko super i buty fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the cropped fur, a new and notable silhouette! You look fabulous!

    Thanks for visiting my blog love, Happy New Year and hope to see you back soon!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the colour combination, you look great!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! boski płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie buciki, pięknie Ci w długich płaszczach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. butki są przepiękne!:)

    blogrolle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanialy plaszcz, ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się tutaj bardzo podoba torba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNIE TO WYKOMBINOWAŁAŚ:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ! Futerko jest przecudowne !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieje, że słowo ciekawe w twoich ustach ma pozytywne znaczenie :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, gdzie robiłaś zdjęcia bo kojarze to miejsce, ale nie umiem sobie dokładnie odpowiedzieć gdzie to ;> ?

    ja miałam podobną sytuacje, w stradivariusie. kupiłam bolerko, poleżało tydzień i postanowiłam zwrócić. jak dobrze że nie oderwałam metki :P

    a swojej zmiany decyzji nie masz co żałować, bo wyglądasz szałowo :)

    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  14. maki: to Katowice przed biblioteką Śląską ;) podążałam tam w poszukiwaniu książek do pracy licencjackiej ;)

    Just Her Fashion: :****

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne połączenie, kamizelka bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, zauroczyły mnie Twoje butki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeżeli u Ciebie jest taka pogoda, to cholera jasna, ja Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten zestaw! Połączenie modnych ostatnio, skórzanych rękawów z kamizelą w tym kolorze powoduje u mnie zawrót głowy!:)
    Chętnie zobaczyłabym taki u siebie w szafie:D i zaryzykuję stwierdzeniem, że nie potrzebne byłoby to futerko, bo sam płaszcz jest genialny:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Margaret's eye: To nie płaszcz, tylko bezrękawnik i futerko jest tylko z przodu już przyszyte do niego;) A pod spodem mam zwykłą skórzaną kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wiem:) Napisałam o połączeniu skórzanych rękawów z kamizelą, nie o płaszczu, ale przy okazji nawiązałam do obecnego trendu, jakim są owe okrycia;)
    A Twoje zestawienie sprawia takie wrażenie i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pewnie juz 1000 razy to czytalas i slyszalas, ale jestes podobna do Kingi Rusin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że kiedyś ktoś mi to powiedział ale ja nie widzę podobieństwa! ;P

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion