MAXI

Poddając się pędowi zmian noworocznych przedstawiam Wam moją pierwszą maxi spódnicę. Czasami z opóźnionym zapłonem dochodzę do wniosku, iż coś w miarę mi się spodobało (na tyle aby spróbować). W moim (niskim) przypadku długie spódnice/ sukienki  tylko i wyłącznie razem z wysokimi butami. Torebkę, którą mam ze sobą uszyła zdolna Irmina, tutaj możecie zapoznać się z Jej modowym punktem widzenia.

Pamiętajcie o konkursie, TUTAJ możecie wygrać suknię Łukasza Jemioła uszytą specjalnie dla Was! Zwycięzca osobiście spotka się z projektantem i weźmie udział w sesji zdjęciowej. Każdy kto zarejestruje się na stronie GLAMITY będzie otrzymywać rabaty do znanych sieciówek.

Nie zapomnijcie o konkursie ROMWE, kliknij TUTAJ







Blouse Echo %
Jacket allegro
Skirt Cubus
Wedge Mango
Bag IrminaStyle

42 komentarze:

  1. Torebka! <3 już tak bardziej wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładnie! :) Ja jednak bym się nie odważyła tak ubrać... :D

    Zapraszam do siebie, xoxo:
    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba ramonka i koperta :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się ciągle zastanawiam nad ciężką maxi ,jakoś nie umiem się przekonać
    ale u wszystkich innych mi się mega podobają ,u Ciebie też!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje drogie nie wiem gdzie widzicie tutaj ramoneskę- moja kurtka nie jest zapinana na ukos jak ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O w końcu nowy post, sprawdzam codziennie ;) ja bym nie ubrała takiej spódnicy ale tobie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dokładnie tak samo, dziś kopiłam swoją pierwszą maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie dodalas ta zielona torebke, swietny akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pasuje ci maxi, możesz nosić ją bez obaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. love your maxi skirt. the whole outfit is so rock, love it!
    http://thecolorbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja ;)
    Uwielbiam projekty Irminy :)
    Jej kopertówki i torebki należą do moich ulubionych :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się :) a bluzeczka i spódniczka są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcie . Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. The leather jacket suits well with your outfit. And the clutch you brought, we love it!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobna spódnicę, ale jakoś nie mogę się przekonać do maxi - czuję się jakoś dziwnie i nieswojo.
    Ty wyglądasz super :) Bardzo fajnie ja zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Torbka ma fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też do spódnicy maxi długo się przekonywałam :)
    Uwielbiam kolor twojej torebki <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jest :) Sprawdziłam teraz, że została ostatnia sztuka oO Kuurde, boski jest, ale cholernie drogi XDD''

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. hej kochana!:* własnie został jeden dzień konkursu na kosmetyki do pielęgnacji włosów! wpadaj zostawić maila! Mocno całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  20. MuffinCannibal: On jest z kategorii Vintage- więc od początku był jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I really like the color of the bag!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio też przekonuję się do długich spódnic... Ale Ty wyglądasz w niej fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDOWNA torebka i kurtka :)
    + bardzo fajny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz ;) super kurteczka i maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojjj jak pięknie wszystko współgra, torba jest rewelacyjna. :D

    Zapraszam na mojego bloga! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ekstra zestaw! jeśli chodzi o spotkanie to każda z nas miała u siebie banerek a tak poza tym to było na fejsie :) jeśli nie ma Cię w grupie Fashion bloggers to koniecznie dołącz :)

    jest też stronka https://www.facebook.com/fashionbloggerspl?sk=wall

    do grupy może cię dołączyć jej założycielka gefanka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietnie wszystko zgrane kolorystycznie:) torebka bardzo przyciąga spojrzenie:) kurteczka jest boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawie wygląda ta limonkowa torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny zestaw, idealny dla Twojej sylwetki i to przełamanie limonkową torebką, cuuuudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion