Militarny akcent

Podobają się Wam militarne akcenty? Przyznam, że w mojej szafie do tej pory takowych nie posiadałam. Kolor khaki, właśnie z taką tematyką mi się kojarzy. Uważam, że jest dosyć trudny do zestawienia i dlatego moją torebkę od VJ-STYLE zestawiłam z czarnym kolorem. Niech będzie, że poszłam na łatwiznę. Jednak nie byłabym sobą gdyby reszta była po prostu prostą "czernią". Dlatego znowu sięgnęłam po moją "dywanową" kamizelkę. Ktoś kiedyś w komentarzu tak ją nazwał- przyznam, że od tamtej pory właśnie tak na nią mówię ;)

Biorę udział w konkursie Siemens Fresh Look jeśli podoba się Wam moja propozycja, będę wdzięczna za każdy głos TUTAJ.




Bag VJ-STYLE
Glasses PROOPTICALS
Leggins SH
Wedge Mango 
Coat Amisu % (old)
Vest SH


28 komentarze:

  1. bardzo dobre połączenie ! świetna torebka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest mega!!
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. torebkę z chęcią bym Ci zabrała, bo jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten futrzak wygląda genialnie! Piękna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i moim skromnym zdaniem "dywanowa" kamizelka doskonale pasuje do militarnej torebki, która w swojej militarności tak na prawdę ma masę elegancji!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłąm, ze masz bardzo ąłdny kolor ust na tych zdjęciach. Jaka to szminka? Jestem tez bardzo oczarowana ta torebka. Ma swietny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam matowej pomarańczowej szminki Inglot 401, ona ma żywy kolor, tutaj delikatnie jej użyłam. Kosztuje około 16zł.

      Usuń
  7. torba bardzo ciekawa, inna niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, a torebka jest rewelacyjna :)
    Dodaje stylu całości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oryginalna ta torebka, wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw:) bardzo podoba mi się płaszczyk i torebka!

    chciałam się zapytać jak dodać takie wielkie logo na blogu?? mi cały czaqs pokazuje ograniczenie wielkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to logo dostałam już w dużym formacie i po prostu takie wrzuciłam do bloggera. Spróbuj może trochę tylko zmniejszyć swoje, może przekroczyłaś limit wielkości o odrobinę tylko.

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź:) zaraz coś popróbuję z moim:)

      Usuń
  11. Bardzo Cię ten strój pogrubił.

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka niczego sobie, sama chętnie bym mogła taką mieć :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice you fabulous stylista you xx
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest prześwietna ! Naprawdę idealnie komponuje się do całego zestawu ! :) Nie umiem się jedynie przyzwyczaić do Twoich zdjęć w okularach, aczkolwiek nie zaprzeczę, że wyglądasz zabójczo. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. chodzi tu bardziej o przekazanie czegoś co lubię w tym przypadku

    OdpowiedzUsuń
  16. po za tym może być to inspiracja na śniadanie, na podwieczorek ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion