Na cebulkę!

Dziś mam dla Was kolejną porcję zdjęć. Czy też tak macie, że w chłodne dni ubieracie się na "cebulkę"? Tutaj idealnie spisała się moja vintage kurtka oraz narzucony na nią "kocyk" od ROMWE. Taki sam dostaniecie TUTAJ. Na szyję zarzuciłam długi, pleciony szalik Mexx BrandZoo. Z kolei torebkę już wiele razy Wam pokazywałam. Kupiłam ją na wyprzedaży w Asosie, teraz jest tam mnóstwo przecen, zachęcam do buszowania!

P.S Czy u Was też nie ma śniegu?! Ja jakoś strasznie nad tym nie ubolewam, natomiast zima bez białego puchu wydaje mi się mało "klimatyczna". Raczej czuję powiewy wiosny niż siarczyste mrozy. Powoli przeglądam wiosenne propozycje, jakie są Wasze ulubione pomysły? Moim numerem jeden będzie chyba wszystko związane z limonką. Od pastelowych barw, po soczyste neony w tymże odcieniu.







Cape ROMWE
Scarf BrandZoo
Bag Asos
Shoes Mango
Jacket Vintage

 TUTAJ zapraszam na moje aukcje, dużo nowości!!


Przypominam, że osoby zarejestrowane w sklepie BrandZoo mają możliwość negocjacji cen swojego zamowienia oraz mogą brać udział w pojedynczych akcjach sprzedażowych takich jak: Mexx, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Lee itp.

37 komentarze:

  1. teraz dopatrzyłam się, że masz świetne włosy! ;-)
    no i oczywiście zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  2. z początku myslalam, ze to plaszcz...a to kocyk!! super to wyszło;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj brakuje mi śniegu i to bardzo, właśnie w tej chwili za oknem leje u mnie deszcz:( a na cebulkę uwielbiam się ubierać:)świetna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chce cie zaprosić do wzięcia konkursu ,który odbywa sie na moim blogu. mozna wybrac sliczna bizuterie. swiecidelek nigdy dość ! :)
    Zapraszam - www.daajaA.blogspot.com (http://daajaa.blogspot.com/2012/01/giveaway-z-edibazzar.html)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega kocyk! Bardzo ładnie ożywiłaś całość tą torebką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śmieszny ten płaszczyk ;D bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba ta torebka, sama chciałam ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz genialnie, bardzo podoba mi się taka warstwowość i duże ilości materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten set!Dla mnie idealny! Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czesc! jestem na Twoim blogu pierwszy raz i powiem szczerze, ze strasznie mi sie spodobal :) Piszesz bardzo ciekawe posty, az chce sie je czytac :) Z checia zaobserwuje Twojego bloga zebym mogla czesciej tu wpadac i czytac Twoje posty :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karoliys: Bardzo Ci dziękuję, nawet nie wiesz jak bardzo takie komentarze są motywujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie w tym wyglądasz Aga! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze zakladam na siebie z rano dwa albo trzy swetry i tyle samo par skarpet i potem musze zostawiac te wszystkie warstwy ubran w szkolnej szatni :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, suuper zdjecia . zapraszam do siebie , na razie to same poczatki . czekam na komentarze :))
    ooo mały akcent panterkowy sie wkradł, super

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja
    zakochałam się w torebce
    jest cudowna
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz w tym "kocyku"!
    już nie mogę doczekać się tych neonów wiosną i latem!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Calosc jest naprawde dobra :)

    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wygladasz :) hej, czegos tu nie rozumiem... wygralam 10$ i rajstopy z rowme, jak zamowic za to 10$ bizu to wiem ale nie wiem co zrobic z rajstopami, jak je zamowic. pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  19. vicky: Annabel nie napisała Ci jak z rajstopami? Spróbuj wybrać jakieś rajstopy i wrzucić do koszyka, chyba, że dostaniesz wybrane przez Annabel do pakowania. Proponuję zapytać jej (e-mail, z którego dostałyście kody) czy macie je wrzucić do koszyka czy automatycznie zostaną Wam przydzielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zajebiście wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  21. Można jeszcze dostać tą torebkę ? Ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy: Torebka jest z River Island, na stronie Asosa ją zamówiłam już jakiś czas temu na wiosnę. Była za 33funty ale akurat dostałam na e-mail 20% rabatu. Widziałam ten sam model w sklepie RI (w Katowicach w Silesii) ale w morskim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie, uwielbiam takie połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  24. frozenstylefrozen: Moja droga, zerknij proszę na tekst, który pisze nad oknem przeznaczonym do komentowania oraz na tekst pogrubioną czcionką w bloggerze lub po prawej stronie na samej górze bloga w jego opisie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion