One Night Fashion/ Olga Pokrywka

Od dłuższego czasu relacjonowałam Wam na bieżąco przygotowania do charytatywnego pokazu mody One Night Fashion, który organizowałam razem z 3 studentkami z roku. Marzenie dziewczynek z Fundacji Mam Marzenie zostało spełnione- Magda i Paulina lecą do Paryża, a mała Tamara została na naszym pokazie modelką! TUTAJ zdjęcia z pokazu oraz więcej szczegółów.

Dziś chciałabym Wam przybliżyć postać Olgi Pokrywki, jednej z naszych projektantek, która zaprezentowała się także na ONF. Dlaczego Olga? Moim skromnym zdaniem m.in Jej kreacje zrobiły największe wrażenie! Olga jest dowodem na to, że mamy w Polsce świetnych, młodych, twórczych i inspirujących projektantów. TUTAJ na FB możecie m.in posłuchać Jej autorskiej piosenki pt. "Dalej, Dalej", w rytm której poruszały się nasze modelki na pokazie ONF. Na bieżąco umieszczane są tam newsy dotyczące kolekcji!



Pochodzi z Tarnowskich Gór a mieszka i tworzy w Poznaniu. Jak sama twierdzi inspiruje Ją wszystko co francuskie. Niewątpliwie w ubraniach możecie dostrzec nutę romantyzmu!

Kreacje Olgi niebawem będziecie mogli dostać na Pakamera.pl. Ceny? Porównywalne np do znanej sieciówki Zary! Spódniczki około 250zł, sukienki około 500zł. Za to jakość i niepowtarzalność ubrań- gwarantowana!

Zobaczcie sami projekty! Kolekcja Démodé by Olga Pokrywka była prezentowana m.in na naszym pokazie w Katowicach. Moje ulubione propozycje:






Koniecznie zajrzyj na oficjalną stronę Olgi Pokrywki- TUTAJ.

11 komentarze:

  1. oryginalne fajna projekty, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te spodnie są z filcowanej wełny? Zajebiste!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę ze szarość króluje! a ja to lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - tak, są z filcowanej wełny! :))
    Dostępne na zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz z ostatniego zdjęcia wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie :P
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jak jednak przeczytasz co jest na moim blogu, np pogrubioną czcionką przy moim opisie w bloggerze, po prawej str bloga pod zdjęciem czy aby każdy komentujący zauważył przy oknie do wpisania komentarzy- notkę a pro po WZAJEMNEGO OBSERWOWANIA SIĘ.

      Usuń
  7. Bardzo fajne projekty. Cholernie podoba mi się sukienka z pierwszego zdjecia!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę akurat sukienkę mam w sprzedaży: olgapokrywka@gmail.com ;)

      Dziękuję Wam za dobre słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  8. No te spodnie świetne ale tylko dla wysokich szczuplutkich :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion