Vintage

Dziś znowu prezentuję typowy misz masz w moim stylu. Vintage marynarka połączona z ciepłą kamizelką i welurową tuniką. Na dole już proste, bawełniane legginsy i ulubione skórzane koturny. Zawsze jak jestem w pobliżu Mango denerwuję się niemiłosiernie widząc przecenione moje buty o 200zł! Jednak to normalna kolej rzeczy, ja musiałam je mieć w chwili gdy je zobaczyłam. Jednak czy też macie taką manię sprawdzania cen?


Biorę udział w konkursie Siemens Fresh Look jeśli podoba się Wam moja propozycja, będę wdzięczna za każdy głos TUTAJ.


Żeby zagłosować należy kliknąc "zaloguj" następnie zalogować się "za pomocą Facebook'a", następnie ponownie wejść na moje zdjęcie i kliknąć na głos ;)






Vest Second Hand
Tunic Second Hand
Blazer Second Hand
Bag Second Hand PRISCILLA
Wedge Mango


30 komentarze:

  1. buty świetne! coś wiem o takich przecenach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie blazera i kamizelki jest piękne, a torebka rewelacyjna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :) torebka i kamizelka super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A skad jest ta piekna marynarka?

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja, tylko do takiej figury (mam podobną) nie pasują mi obcisłe rurki .. lepsze byłyby proste nogawki (takie wyglądają zbyt "wulgarnie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczył mnie Twój komentarz, ponieważ nie jestem w samych majtkach żeby wyglądać "wulgarnie". Warto czasami czytać posty- napisałam, że to bawełniane legginsy. Nie są ani prześwitujące ani wulgarne. Na sobie mam tunikę, która normalnie sięga do ud ;)

      Usuń
    2. chodziło mi o to że takie obcisłe spodnie nie oddają uroku takiej figury, pięknie natomiast wyglądasz w spódniczkach!!

      Usuń
    3. Dziękuję Ci za komentarz, natomiast ani trochę nie uważam, że wyglądam "wulgarnie" w legginsach, które nazywasz rurkami. Noszę S, a zabrzmiało to jakbym miała co najmniej 50kg nadwagi i chodziła w samych majtkach.

      Usuń
    4. nie nie absolutnie, masz piękną figurę tylko moim zdaniem takie spodnie/leginsy zbyt "oczywiście" wyglądają na tak seksi figurze. Tymbardziej skoro to legginsy = przeznaczone do tunik.(usunęłaś 1 fotkę)
      Ok to tylko moje zdanie więc uciekam, nie chciałam Cię na żaden sposób obrazić, tylko wyrazić swoje zdanie :) Czekam na jakieś stylizacje ze spódniczkami ;p pozdr.

      Usuń
  6. Marynarka jest zabójcza ! :) Pozdrawiam !


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. We Loooove your blog!!! It's just so lovely! You always look super chic and edgy! Happy to stop by!

    -Davie+Erica
    Wardrobe Stylists, NYC

    http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE WIERZE ŻE PRAWIE WSZYSTKO JEST Z SH! CIUCHLANDY SĄ NAJWSPANIALSZE, SAMA MAM PEREŁCIE ( obczaj w poście)

    ideaaaalna stylówcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość moich ubrań jest z ciucholandów ;)

      Usuń
  9. urzekła mnie ta torebka! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous love the print of this and that bag is fabulous xx
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne legginsy wyglądają wulgarnie? Mega rozbawił mnie ten komentarz ;D Stylizacja trochę nie w moim stylu (za bardzo elegancka i vintige'owa) ale i tak mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także ten fragment zdezorientował.

      Usuń
  12. Uwielbiam te Twoje vintagowe perełki, wyglądasz świetnie!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie, ale trobę masz świetną;)).
    Będzie mi miło jak rzucisz okiem na moje stylizację;).
    Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij proszę na wiadomość pod oknem do komentowania oraz w bloggerze pogrubiona czcionką. Z góry dziękuję.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion