Yeti

Jak być może zastanawia Was tytuł posta- spójrzcie na poniższe zdjęcia. Zawsze mam z nazywaniem postów problemy, dlatego robię to spontanicznie po napisaniu notki. Moje białe "wdzianko" to kolejny zakup vintage, idealnie kontrastuje z delikatną koszulą z czarnym kołnierzem od ROMWE. Ostatnimi czasy szukam jednak klasycznych krojów. Błagam- pomóżcie gdzie znajdę prosty biały i czarny, dobry gatunkowy t-shirt z dekoltem V? Mimo, że moja szafa pęka w szwach, zawsze czegoś mi w niej brakowało. Właśnie takiej bazy! Taka "podstawa" może być dopełnieniem prostego stroju, eleganckich spodni czy jeansów i marynarki. Natomiast dzięki krzykliwej np biżuterii, czy niebotycznym szpilkom zamiast casualowego charakteru nabiera ciekawej formy. Przejdę teraz do torby. Szukałam także prostej, klasycznej skórzanej torebki. Skusiłam się na model Divide It i to prawda co mówią o torbach Furla. Jak zdobędzie się jedną, chce się więcej! Jest solidnie wykonana, natomiast format może sprawiać problemy- nie ma zapięcia. Mimo to stwierdzam, że mam jeszcze ochotę na większy model w tym razem innym kolorze.

Zapraszam na moje aukcje TUTAJ









Bag Furla Divide It
Coat Vintage
Pants Reserved 5 (old)
Shirt ROMWE


24 komentarze:

  1. Trochę maleńka ta torba, albo takie sprawia wrażenie przy całości ;) Świetny futrzak, gratuluję takiego łupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest duża ale o dziwo mieści wszystko co ze sobą potrzebuję ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie wiem co to jest ;D Jako sam płaszcz go nie zakładam, ani to futerko ani nie wiem ha ;)

      Usuń
  3. białe wdzianko jest świetne. kołnierz także bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze jest to białe w futerko :) z chęcią zainwestowałabym w takie, aczkolwiek wybrałabym dla siebie inny kolor, może jakiś karmel albo coś takiego. ogólnie to świetna stylizacja, uwielbiam taką klasykę, minimalizm, biel z czernią.
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. futerko super :))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. futerko bardzo bardzo bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jednak "to" z futerkiem ma mało wspólnego ;)

      Usuń
  7. Super futrzak, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. To futerko jest kapitalne. :) Przepiękne, aż szkoda, że nie da się znaleźć takiego drugiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, bardzo oryginalne futerko :>

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your outfit, the colour is very cute!

    http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. i like the outfit! =D
    if you want check out my blog i'd really appreciate it!!! kisses
    http://theshopaholicnextdoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. rurki przy szerokim tyłku i pogrubiajace psedo futerko - a potem czlowiek na to patrzy i ma wrazenie ze nosisz rozmiar 44... wymuszona nie-elegancja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion