06.02.2012

Mój sposób na codzienny problem "w co się odziać"? Ja mam na to dwa sposoby. Albo stawiam na sprawdzoną bazę- czyli czarne legginsy. Do tego wystarczy wybrać byle co z szafy, wszystko będzie pasować. Kardigan+ top czy marynarka. Na koniec biorę któreś z moich (czarnych) butów (lub niezawodne Emu) i sięgam po torbę. Bądź jak w tym przypadku sięgam po kontrastujące ze sobą rzeczy. Za pewne każda z Was ma takich milion możliwości. Wówczas nie zastanawiam się nad tym czy to do siebie pasuje, po prostu stawiam na intuicję i fakt czy dobrze się w tym czuję. Dlatego dziś przedstawiam haremki w mocnym princie w akompaniamencie połyskliwej wężowej marynarki. To jeden z moich naj najlepszych zakupów vintage. Resztę stanowią bazowe dodatki. Biały longsleeve, czarne koturny i pojemna torba. Swoją drogą jestem bardzo zadowolona z jakości torebek od VJ-STYLE (w dodatku nie są drogie)Inne modele możecie zobaczyć TUTAJ.

P.S Od jutra możecie skorzystać z rabatu w wysokości -20% na zakupy w ROMWE (kod v-day20%)







Bag VJ-STYLE
Coat ROMWE
Longsleeve H&M
Harem pants Only %
Wedge Mango
Blazer Vintage


36 komentarze:

  1. nie tylko Ty widzę masz taki problem :P
    świetny look

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny wzór na leginsach, nie wiem czy bym się na takie zdecydowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka przepiękna! góra stylizacji również bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no te buty to takie moje większe must have, ale jak na razie nie chcę zamawiać nic przez internet, bo nie wiem jak z rozmiarówką, czy czasem nie trzeba brać rozmiar większe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na asosie zawsze biorę swój standardowy rozmiar 38 i zawsze są dobre ;)

      Usuń
  5. Love the jacket! The bag is perfect!

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestaw,te spodnie mnie urzekły xx

    http://ruedevogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie wyglądaja genialnie;)
    całość super

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool outfit! Love your pants!!:D

    Feel free to stop by and join my new Giveaway :)

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ciekawy płaszcz. Zwłaszcza jego kołnierz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny płaszczyk w klasycznej czerni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Ci za te miłe słowa.
    Co do stylu: czasami lubię zawirowania i zagubione proporcje, bo nie lubię nudy.
    Podobnie jest u Ciebie; obniżony krok - skraca, mimo to podobasz się w tym sobie i nosisz.:)
    Buziaki
    ...a! Zachęcam do wzajemnej obserwacji, może się czegoś od siebie nauczymy.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna torebka! :)

    zapraszam do mnie - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw, podoba mi się krój twojego płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli nie wiem w co się ubrać, to pomarudzę i pojęczę przed szafą przez parę minut, a potem wyciągnę z niej cokolwiek, bo i tak będzie mi już wtedy wszystko jedno ;) Świetne spodnie i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz jest niesamowity <3 w sumie uświadomiłaś mnie ta notką, że nigdy nie mam problemu z tym "w co się ubrać" zawsze mam milion pomyslów tylko brakuje mi okazji żeby je wszystkie zrealizowac :D dzieki za komentarz ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszczykkkk <3333

    OdpowiedzUsuń
  17. POKAŻ MARYNARKE PLZZZ!!

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka jest swietna ;)) ja w sumie jak nie mam sie w co ubrac to zkaladam dzinsy i top :DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie wyglądasz!! :)) torebka cudna! :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great photos, you look amazing! Really enjoying your blog and am your newest follower.

    OdpowiedzUsuń
  21. Great look,hon!Love the coat!

    OdpowiedzUsuń
  22. nice outfit, I love the pants!

    x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion