12022012

Ostatnio dosyć często sięgam po ubrania, które goszczą w mojej szafie dosyć długo. Mój sposób na alternatywę zakupów? Porządny przegląd zakamarków szafy! Przy tej operacji nie wydacie ani gorsza a poczujecie powiew świeżości w Waszej garderobie! Asymetryczny sweter z długim zamkiem na całych plecach, kupiłam ponad rok temu w outlecie Vero Mody. Nie wiem jak mogłam o nim zapomnieć- jest świetny. Połączyłam go z chłodnym kolorami- szarością oraz oliwką.

Niedawno dostałam do przetestowania naklejany lakier do paznokci od Glitter. Przyznam, że ani razu takiego "wynalazku" nie używałam. Moje spostrzeżenia?

+wygodna aplikacja bez konieczności poprawek
+po nałożeniu nie musimy czekać aż "lakier wyschnie"
+intensywne kolory, których nie uzyskamy zwykłym lakierem
+szeroka gama gotowych wzorów
+bardzo łatwo je ściągnąć- wystarczy odkleić

-radzę zanim je przykleimy, poobcinać aby pasowały na szerokość płytki paznokcia- tutaj istnieje ryzyko, że zrobimy to niedokładnie









Bag VJ-STYLE
Jumper Only %
Leggins Cubus
Wedge Mango
Blazer Vintage




44 komentarze:

  1. Sweter wydaje się być bardzo ciekawy, szkoda tylko, że nie widać go więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lustrzanka + moja nieumiejętność ustawienia jej powodowała, że zdjęcia się rozmazywały, dlatego nie ma lepszych i dokładniej ukazujących swetra :(

      Usuń
    2. Następnym razem będzie lepiej. Liczę, że moje oczy jeszcze go ujrzą ;)

      Usuń
  2. Cool skirt!!:D And I like your nails!!:D

    Stop by some time and feel free to join my new Giveaway :)

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zastanawiam się nad kupnem takiego "lakieru" na imprezę urodzinową :) Jak na razie czytam o samych plusach, więc może się skuszę.
    Co do przeglądania szafy to fakt, ostatnio znalazłam całkiem fajny sweter, którego już nie nosiłam z rok- połączyłam go z białą koszulą z kołnierzykiem i wygląda świetnie! Szczególnie wtedy kiedy wkoło mnóstwo wyprzedaży, a ja nie mam pieniędzy na zakupy ;PP

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja znowu o nich pomyślę na jakąś "większą okazję" ;)

      Usuń
  4. świetna jest ta kurteczka, czy żakiet, który masz na sobie <3 sama mam ochotę na przyklejany srebrny lakier, ale jakoś nie byłam przekonana, możliwie że dzięki Tobie się odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakieś większe wyjście- warto spróbować ;)

      Usuń
  5. ta tunika/sukienka! Cudo <3 aaaa, zachwyca mnie! I Twoje paznokcie! :O :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obszkubane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gnojek!



    Siwursko zmierzle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter z zipem jest megaśny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit :)
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić sobie takie naklejane lakiery na ebayu, ale wciąż jakoś nie mogę się zebrać - fajna sprawa. osobiście uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, ale nie lubię ich malować: to czekanie aż wyschną mnie dobija. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie taniej Cię wyjdzie właśnie w sklepie? Np Glitter? Niż na e-bay + wysyłka :)

      Usuń
  10. Uwielbiam ten żakiecik ! Bardzo stylowy ! Pozdrawiam <3



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. love it all!

    http://fashionhandglide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Mam pytanie gdzie kupiłaś lakier, bo ostatnio go szukam i szukam i znaleźć nie umiem :) Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga: tak jak napisałam dostałam go od Glitter, zajrzyj np do Silesii do tego sklepu ;)

      Usuń
  13. great! following you now......

    visit my blog too...

    http://voguelyvan.blogspot.com/

    kissses!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful! :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!! Kochana, uwielboam krój tej kurtki, świetnie wyglądasz <3 - nie raz się przekonałam, że pociągają nas podobne klimaty ^^ A co do naklejek to niestety prawda to, że są zdradliwe i że lepiej je przycinać.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, boska kurtka!:)
    a co do mojego podkładu, wszytsko było jak najbardzioej ok ;p wyjaśniałam już u siebie, że niesttey lampa błyskowa nie lubi sztucznego swiatła, a moj aoarat nie jets profesjonalnym, wiec efekty sa jakie sa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta alternatywa lakierów wygląda dość obiecująco :D
    Tak to prawda, moda wraca jak bumerang. I to co kupujemy na wyprzedażach rok wcześniej możemy świetnie zestawić w następnym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia i pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. J'aime beaucoup ta tenue! il su toper ton sac!

    Angela
    http://doigt.net

    OdpowiedzUsuń
  20. You look super cute! I looove how you combined all the pieces! <3

    Mani

    OdpowiedzUsuń
  21. pokaż sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice blog, now following! Maybe you'll have time to visit my blog :)

    Dress Up For Armageddon

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz racje z ta szafą. Najciemniej pod latarnia i wiele fajnych rzeczy, o których zapomniałyśmy mamy we własnej szafie : D Twój sweter jest rewelacyjny, kocham ten zamek z tylu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Really like this outfit, you look great ! Love your hair so much :)

    Peace out

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda że nie widać za bardzo swetra ; (

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam tu spontanicznym spacerem przez przypadek, i muszę powiedzieć, że masz OBŁĘDNIE złote paznokcie...
    CO TO ZA LAKIER, powiesz?

    p.s. stylizacje świetne! nonszalancja, elegancja nic nie wymuszone - 1 klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, wszystko czytelnie zawarłam w poście:) To nie lakier- tylko naklejki. Napisałam o ich + oraz -

      Usuń
  27. I looove your nails! How did you get the look?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darling it's a "nail stickers" ;) It's very comfortable to use! My gold nail stickers are from Glitter shop with jewellery and accessories.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion