Ciepło, cieplej

Dopiero gdy siarczyste mrozy powoli zaczęły odchodzić w zapomnienie, ja zaopatrzyłam się w ciepły puchowy płaszcz oraz misiową, miękka bluzę. Lepiej późno niż wcale! Kurtkę nabyłam na wyprzedażach, natomiast bluzę za całe 4,50zł w second hand'zie! Taki pluszak będzie idealny do bawełnianych ciepłych skarpet, kubka gorącej herbaty. Natomiast ja wypróbowałam ją w nieco mniej casualowym zestawie- z wysokimi butami i legginsami- w zestawie na co dzień.

Zapraszam na moje aukcje, dużo nowości: TUTAJ











Blouse Second Hand
Wedge Mango
Bag Moschino
Coat Stradivarius %
Glasses PROOPTICALS


43 komentarze:

  1. jak nie lubię kurtek tego typu tak Twoja bardzo mi się podoba :)

    i świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny sweter.
    Zachwycił mnie nagłówek Twojego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba ciepełkow tym sweterku:)
    fajne okularki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie poznaję cie w tych okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cuudnie, misiowa bluza jest świetna! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie bluzy i swetry uwielbiam, przegapiłam gdzieś jeden i już potem nie mogłam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  8. W klasycznym zestawie zawsze wygląda się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest świetna, ale płaszcz nie przypadł mi zbytnio do gustu :) pozdrawiam!



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wygladasz koturny sa przeboskie ! ;D haha pozdrawiam ;*:

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter jest na prawdę świetny!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great look and your blog is really nice and inspiring! I'm going to follow you.

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek, aaaa <3
    i buty, mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek i torebka cudowne, bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. your sweater has such a nice colour and texture! want want!

    OdpowiedzUsuń
  16. nic się nie martw:D ja także kupuję jeszcze ciepłe rzeczy:D wyglądasz genialnie! sweter bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie mosz po remoncie! Podoba mi sie!!!!!!!!:DDDDDD
    i piekna cala Agi jak zwykle :P A torby to pilnuj bo ci ktos szkubnie w szkolce zarzadzania! uważej! ;d
    i kurtka tako samo jak mosz ale fajowo zakupoholiczko :D
    NaRA

    SiWureQ SłiciaQ

    OdpowiedzUsuń
  18. A i wg ładne panele! super jest taki kolo!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne koturny <33

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Cie :) jestes taka sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samanta- aż mi się ciepło w serduszku zrobiło ;)

      Usuń
  21. bardzo fajny zestaw, taki właśnie na codzień. Lubię takie milutnkie sweterki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion