Dobre bo... POLSKIE!!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić drugą projektantkę (również moją faworytkę), która gościła na charytatywnym pokazie mody One Night Fashion, który organizowałam razem z kwartetem D.A.M.M.team- wraz ze znajomymi z roku Darią, Magdą oraz Magdaleną. Przedstawiam Wam Annę Knaź!

Ania jest kolejnym dowodem na to, iż mamy w Polsce ogromne talenty! Po za tym mogę Wam zdradzić, iż jest przemiłą, tryskającą optymizmem osobą! Przypominam, iż na naszym pokazie specjalnie dla Tamary podopiecznej Fundacji Mam Marzenie- uszyła suknię. Dzięki temu nasza mała gwiazda spełniła tamtego wieczoru swoje marzenie o zostaniu modelką.

Jestem pod wrażeniem zwłaszcza sukienek Ani, które z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy. Znajdują się w Jej propozycjach projekty za równo na co dzień, na eleganckie wyjścia, czy wręcz wystrzałowe jak suknia z piór!






Projektantka tworzy także niesamowite dodatki. Kołnierzyki to bardzo ciekawy element, który może ożywić nawet najzwyklejszy top. Są wykonane np z bawełny czy skóry. Jeden z nich zamówiłam dla siebie (nie mogłam się oprzeć!)- zgadnijcie jaki ;) Jedne są wyszywane kamieniami czy folkowe inne z łańcuchami. Ceny? Od 39- 219zł. Jednak projekty robione są nawet na indywidualne zamówienia- oraz indywidualnie wyceniane. Ja jestem nimi oczarowana, a Wy?


Info dot. zamówień u Ani możecie kierować tutaj: kiti@knaz.it







32 komentarze:

  1. ta z frędzlami na rękawach jesdt niesamowita!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. to ten by Ci nie spadał:D jeśli jesteś posiadaczką małej główki jak ja :D ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, jej projekty są świetne :) I kołnierzyki niesamowite, muszę sobie taki jeden sprawić <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te białe sukienki, dobrze, że mamy w Polsce takie talenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna kolekcja ;)) z przyjemnością się ogląda!



    www.lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. suknia ta rózowa ogromna i ta biała z frędzlami- obie chetnie bym przygarneła- cudowne projekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jestem pod wrażeniem, zwłaszcza sukienki na drugim zdjęciu !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Jest jakaś strona internetowa tej Pani ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W treści postu na samym dole podałam info dot. kontaktu w sprawie projektów Ani ;) Można pytać o zamówienia, zdjęcia itp.

      Usuń
  9. Sukienki o kołnierzyki są zabójcze ! pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W treści postu na samym dole podałam info dot. kontaktu w sprawie projektów Ani ;)

      Usuń
  10. ile kosztuje taka bandazowa sukienka kremowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na indywidualną konsultację pod podane adres e-mail.

      Usuń
  11. ??????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  12. ta 2 sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety zimą mam problem ze zdjęciami. mam nadzieję, że wiosną będzie lepiej.
    a projekty są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for your nice comment!
    Nice collection of pictures :)
    I really hope, you'll follow my blog! x

    fashion is for idiots [like us]
    fashion is for idiots [like us]

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudze chwalicie swego nie znacie, jak to mówią;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta sukienka z piórami wygrywa!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. o moj boze, ale swietne te stroje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta druga sukienka od góry!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion