Power print time!

Czuję, że wybierając dla siebie rzeczy z nowych kolekcji- w końcu będę w niebie! Już zacieram ręce i uzupełniam zawartość portfela. Kolory, wzory, różne kolory i zabawa fakturami! To coś co lubię i daje mi ogrom możliwości. Paski i kwiaty? Ok! Azteckie wzory z pastelami? Czemu nie! W dodatku cała masa połączonych ze sobą odmiennych faktur materiałów. Poniżej prezentuję Wam moje ulubione propozycje od ROMWE.

I like new propositions from ROMWE. A lot of colours, different materials, shapes, everything mixed together! Ladies is a power print time!




13 komentarze:

  1. Najbardziej do gustu przypadły mi buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba mój ulubiony trend, pewnie przez miłość do Mary Katrantzou <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie slicznosci ! Chce je wszystkie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zakupie jednej koszuli od romwe wiem napewno, że więcej zakupów w tym sklepie nie zrobię, ale to moja opinia, w każdym razie z tych rzeczy niestety nic mi się nie podoba, ani kolory ani wzory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaś mieć pecha :( Dostałaś wadliwą koszulę czy jak?

      Usuń
  5. Gdyby był inny kolor obcasa, byłoby genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wadliwą raczej bym nie powiedziała, ale mięła się jak cholera a tego nie cierpię bo nienawidzę pracować, ale to już inna bajka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post! Check my blog and follow me if you wanT!
    ioana

    http://www.fashionspot.ro/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion