Przepis na dziś- słoneczniki z panterką + szczypta mięty!

Mój naj najlepszy zakup vintage? Płaszcz Escada! Jeśli jeszcze ktoś z Was nie wierzy, że w lumpeksach można znaleźć skarby- być może teraz uwierzy! Sam w sobie jest pstrokaty, natomiast zestawiłam go w akopaniamencie "pistacjowych" czy "miętowych" (zwał jak zwał) rurek. Z uśmiechem na twarzy wykopałam je z dna szafy. Kupiłam je rok temu a dopiero teraz ten rodzaj (a raczej ten kolor) jest nadzwyczajnie nadużywany (lub pożądany) w sklepach.

Tutaj zapraszam na moje aukcje.






Coat Escada vintage
Pants Cubus (old)
Wedge Mango
Bag Furla Divide It


29 komentarze:

  1. płaszcz jest genialny! zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rurki są mega! świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) marynarka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywny tez plaszcz! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalny płaszczyk! pozytywny...

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny płaszcz ;o masz tak zjawiskowe okrycia wierzchnie ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow płaszczyk faktycznie jest genialnym znaleziskiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Appart from the fact that we have the same name, i totally love your blog :) Great great work!!
    Lots of Love Amen Fashion 17

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz rządzi. robi cały look, gratuluję łupu!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne buty i torebka :) super ożywiłaś zestaw tą marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta panterka jednak mnie nie przekonuje, ale jestem "uczulona" na ten motyw ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zestawienie :) uwielbiam takie skarby z lumpeksów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow Anjes...you're so beautiful and classy with this fantastic outfit...
    marvellous blog!
    I follow you!
    ciao my dear!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool Jacket and Sleek Bag!!

    -V
    http://stylishlyme.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice outfit, your coat is fabulous :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow bardzo oryginalne! Musze przyznać, że takiej marynarki jeszcze nigdy nie widziałam, bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wierzę cos niesamowitego super łup!:) wygląda bardzo fajnie ten płaszczyk i naprawdę ostatni krzyk mody- bez kołnierzyka i te wzory choć pstrokate to ciekawe i zwracające uwagę- dla mnie meeeega duży ogromny plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. What a wonderful coat ! :) Kiss kiss

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion