Vintagee

Na Asosowych wyprzedażach zaopatrzyłam się w golf. Ostatnio taki rodzaj swetrów nosiłam w podstawówce.  Skusił mnie neutralnym kolorem, oversizeowym krojem i rozszerzanymi rękawami 3/4. Będzie do niego pasować gruby naszyjnik- "obroża", który przywiozłam z wakacji. Nałożony na golf, w dodatku cielisty- nie skróci tak bardzo optycznie szyi. Z kolei marynarka z panterkowym kołnierzem to mój niedawny zakup "vintage".






Coat ROMWE
Jumper Asos %
Pants TopShop Second Hand
Wedge Mango
Bag Furla Divide It


Przy okazji zapraszam do skorzystania z kuponów rabatowych w sklepie ROMWE, z okazji walentynek możecie zrobić sobie miły prezent ;)


Jeśli zrobicie zakupy między 7-9 luty, pod koniec potwierdzania zamówienia wpiszcie kod: V-day20%

Dear Romwe's fans! Do shopping in ROMWE between 7th- 9th February and use a discount 
coupon: V-day20%. You can save 20% of your costs!




29 komentarze:

  1. świetny zestaw! bardzo podoba mi się płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, czy te golfy przeżyją z nami kilka sezonów. Dla mnie to dalej kojarzy się z czymś "co uwiera w szyję".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi raczej spodobał się sweter sam w sobie, niż fakt, że jest golfem ;) Za to cieplej w szyję ;)

      Usuń
  3. Cudowny płaszczyk : )) a golf ma swietny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz jest cudowny!
    Ale nigdy nie włożyłabym golfu z własnej woli, od przedszkola kojaży mi się on z cierpieniem i niesamowicie elektryzującymi się włosami. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz jest genialny!!!całość ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! ale płaszcz to mnie powala po prostu, genialny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, płaszcz i ten panterkowy kołnierzyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja :)
    Ty czasem zapraszam cię na mojego bloga an którym możesz wygrać bransoletkę fashiondemi114.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz świetny, kolorystyka świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszcz jest przepiękny i ten kołnierzyk w panterkę:)
    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Golf najwiekszym przyjacielem szyji zimą jest. Od lat musze miec w szafie przynajmniej kilka. Co ciekawe włosy mi nigdy nie elektryzuja od golfa ale prawie zawsze od komina ktory nosze, szczegolnie od kiedy rozpuszczam je czesciej :))
    Bardzo fajny set kolorystyczny :) Lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz ma fantastyczny fason i idealnie współgra z kolorystyką spodni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw - golf ma faktycznie bardzo przyjemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pretty coat and fantastic bag!!!!
    kisses

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie z SH?! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. you look gorgeous! i love your hat x

    luna
    lunaoffduty

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello there, just became alert to your blog through Google, and
    found that it is really informative. I am going to watch out for
    brussels. I will appreciate if you continue this in future.

    A lot of people will be benefited from your writing.

    Cheers!

    my webpage: http://stevenslodge.org

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there it's me, I am also visiting this site on a regular basis, this web site is truly good and the viewers are in fact sharing good thoughts.

    Feel free to surf to my web-site :: golf digest 2009 hot list irons super game improvement

    OdpowiedzUsuń
  19. I am sure this article has touched all the internet people, its really really pleasant
    piece of writing on building up new website.


    my web-site; edwingallery.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I am sure this article has touched all the internet people,
    its really really pleasant piece of writing on building up new website.


    Take a look at my weblog; edwingallery.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion