Wine

Opatulona w wełniany, wielgachny i ciepły marynarko-coś tam-płaszcz w kolorze czerwonego wina informuję, iż przymierzam się do założenia vintage- sklepu. Między innymi dla niego będę szukać nowego właściciela ;) Będą to wyselekcjonowane rzeczy mniej lub bardziej w klimacie retro. Osobiście bardzo brakuje mi takich sklepów. Plany mam większe- na razie nie będę zapeszać!

Bluzkę w iście zimowe (?) wzory pokazywałam już raz. Uwielbiam ją za gruby materiał i różnorodny print. Skoro na górze się "dzieje" to dół stonowany. Moje czarne chinosy ratują mnie z opresji gdy mam za krótką bluzkę do legginsów i gdy nie chcę wkładać innych spodni (tj. jeansów- nie pamiętam kiedy miałam je na sobie). Z kolei płaskie cichobiegi- kozaki pozwalają bezpiecznie stąpać po śliskiej zimowej nawierzchni.




Bag VJ-STYLE
Top Echo%
Chinos Reserved (old)
Shoes LUULUU
Coat Vintage (soon in my vintage store)


18 komentarze:

  1. Loving the red blazer/coat

    BLEURGH
    www.say-bleurgh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twój top ! Ma świetne wzory :)

    pozdrawiam
    http://kattarzyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. how cute! love the red with the mixture of the tribal top lovely outfit
    just found your blog...really nice!
    hope you enjoy the rest of your day
    http://ironyofashi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great ideas and good taste.
    http://paquetevistasbien.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest świetny :> !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy outfit ! Podoba mi się połączenie czerwieni ze sweterkiem w norweskim stylu ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarko-płaszcz jest świetny, życzę powodzenia w zakładaniu vintage-sklepu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk jest genialny! Ma bardzo ładny kolor.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółć na paznokciach <3 <3
    Piękny kolor kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny sweter! Piękny płaszcz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się całość bardzo podoba :) fajnie to wszystko ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny płaszcz !


    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam takie buciki, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyglądasz! :) Spodobał mi się Twój marynarko-płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion