Wiosennie!

Przywołuję wiosnę mocnymi, soczystymi kolorami. To także dobra terapia na chandrę! Ponadto w końcu doczekałam się okrycia głowy jakim jest kapelusz. Oj naszukałam się naszukałam. Albo miał jakieś dziwne ozdoby, nie ten kolor albo spadał mi z głowy. Ten spełnia wykreślone przeze mnie walory estetyczne oraz gabarytowe. Najchętniej czmychnęłabym tak już na ulicę, jednak moje karmelowe szpilki (teraz są w promocji) muszą poczekać na nieco lepszą pogodę.





Hat River Island
Pants H&M
Jumper H7M Trend (old)
Bag TopShop %
Heels HEPPIN


30 komentarze:

  1. bardzo fantazyjny i wiosenny kuferek. Lubię go :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten sweterek miodzio, świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tej torebce! jest po prostu urzekająca! aż trudno oderwać od niej wzrok :) fantastyczny zestaw, bardzo przyjemne ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! taki pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory są cudne! śliczna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już taką minkę mam ;) Na przed ostatnim zdjęciu można powiedzieć, że się uśmiecham ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory, sweterek i kuferek - tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tą torebeczkę, świetnie Ci pasuje! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak , definitywnie dobry outfit :) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna torebka!moim must have jest właśnie jakaś o podobnym pudełkowym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahahahahahahahahaha
    wow you look SO good omfg wow

    OdpowiedzUsuń
  13. great outfit! your bag is really cool

    OdpowiedzUsuń
  14. Your bag looks amazing!! :)


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter jest świetny! Uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw, super mix kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojaaa masz tę świetną torebkę z topshopu! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion