14032012

Niektórzy czują się pewnie w klasycznym uniformie, inni chowają się za kapturem a ja jak ryba w wodzie czuję się stawiając na... improwizację. Nie raz wstając rano mam już przyszykowane ciuchy, które w 2minuty narzucę na siebie. Jednak w 99% zawsze coś zmieniam! Spontanicznie wkładam inną bluzkę czy dodatki i wychodzi znowu mój ulubiony misz masz. Skóra, print i na deser cekiny. Kołnierzyk to mój drugi gadżet wykonany przez projektantkę Anię Knaź. Z kolei torebka i bluzka od ROMWE to moje ulubione elementy, które bardzo często noszę. Macie też takie swoje ulubione rzeczy w szafie?

Konkurs kończy się 15.03!








T-shirt, bag ROMWE
Harem pants Only %
Wedge Mango
Jacket Allegro.pl
Collar made by Ania Knaź


25 komentarze:

  1. Interesujący zestaw, świetna bluzka;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie mają świetny wzór, w dodatku kołnierz jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!

    ps.Podoba mi się Twój (??) pokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój, mój ;) A w zasadzie jego skrawek.

      Usuń
  4. Super! plus świetny kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, lecz nie potrafię się przyzwyczaić do odcienia włosów. Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy w każdym poście wyglądają inaczej;P Przez światło. Bardziej naturalnie wyglądają post niżej- przyciemniałam je i mam rozjaśniane końce.

      Usuń
  6. Świetny look:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie istnie rewelacyjne! :) i ta kopertówka!
    choć i tło mnie zachwyca - ta barwna marynareczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marynarka kosztowała mnie około 3zł :) Post z nią możesz zobaczyć tutaj: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/02/23022012.html

      Usuń
  8. śliczna stylizacja !! bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie , będzie mi miło jak wpadniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie spodnie się gryzą z resztą, ale góra i torebka na tak !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! spodnie i koperta super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kołnierzyk jest rewelacyjny i świetnie wygląda w połączeniu z tą kopertówką! całość świetna, a marynarka na drugim planie boska!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka kopertowka tez by byla moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no śliczny jest ten kołnierzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie :)) Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion