18032012

Musiałam włożyć moje platformy nie pozwoliwszy na to aby stały w kącie i czekały na swój debiut do lata. Są niesamowicie stabilne. Ich uniwersalny kolor będzie idealnie pasował do wielu moich rzeczy. Najwięcej butów mam czarnych- teraz to zmieniam! Dla urozmaicenia włożyłam spodnie w mocnym odcieniu czerwieni. Z kolei  ten kremowy sweter dopiero teraz zaspokoił moje potrzeby ciepłego i miękkiego odzienia. Całą zimę szukałam czegoś w tym stylu i znalazłam tylko jeden czerwony- tutaj


Mam dla Was małą niespodziankę, robiąc zakupy w Sheinside na hasło Agnieszka20 dostaniecie 20% rabatu na kolekcję!





Jumper SHEINSIDE
Sandals HEPPIN
Bag TopShop
Silver longsleeve Echo



39 komentarze:

  1. te sandałki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są perfekcyjne ! Sweterek także zniewala :) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, świetnie wyglądasz! torebka i sandałki boooskie!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo kolorów - fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty! bardzo fajnie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty! super wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter , spdonie <33

    zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie pozytywny set! bardzo mi się podoba xx

    ruedevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie wyglądasz, buty są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że nie czekałaś do lata z pokazaniem butów, dzięki temu już teraz jestem nimi zauroczona i sama mam na nie ochotę, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne masz spodnie i buciki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Looove your sweather drear, it looks awesome!


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) butki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie i sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. adorable purse! love all the colors, and cute shoes!

    x

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe, cudowne buty *_* Trzymać je w szafie do lata to grzech!

    OdpowiedzUsuń
  18. I love that neon bag, especially with the bright red pants. Meow, girl!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  19. buty cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko pięknie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love, love, love the sandals!!! ;)

    kiss, kiss

    http://tpointfashionable.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. boska stylizacja, masz świetne wyczucie stylu, zwłaszcza do butów i torebek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion